Numark iDJ2 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jordy    posted on 28-03-2006 21:29

What do you think about Numark iDJ2 ??

Vote :   

greup    posted on 28-03-2006 21:37
ik vraag me af waarom ze geld investeren in z'n kansloos apparaat.... Wie wil 'dit nu echt hebben... Als je zo graag met een harde schijf wilt draaien heeft numark  een hele mooie oplossing met de hdx  ( zal wel wat duurder zijn)
Cyrille    posted on 28-03-2006 21:38
Stuk beter dan die vorige.. vooral die pitch is een hele verbetering.. Maar blijft het een beetje apart vinden Winking my eye
Bastian    posted on 28-03-2006 21:45
Poster: Cyrille
Stuk beter dan die vorige.. vooral die pitch is een hele verbetering.. Maar blijft het een beetje apart vinden Winking my eye

ja vind ik ook ziet er ook veel mooier uit en nu hoef je volgens mij maar 1 ipod te gebruikenHappy, laughing maar ik zou dit ding echt niet kopen om er mee te mixen, meer om als ik teveel geld zou hebben en een gadget wil kopen:p maar jammer genoeg is dat nu nog lang niet:p
Collin    posted on 28-03-2006 21:46

ik vind het dus ook hartstikke kansloos , wat moet je nou met zo'n apparaat

je kan er niet eens fatsoenlijk mee mixen ... en ik vind numark altijd al

niet 100 % betrouwbaar .. maar deze productie vind ik niks

dancedimension    posted on 28-03-2006 21:48
nah, vin het maar niks, om er echt mee te kunnen mixen heb je 2 Ipods nodig, en wie heeft die nou? tjah das veel geld, en waarschijnlijk zullen ze ook niet als warme broodjes over de toonbank gaan, mjaa dat is mijn mening natuurlijk, voor de rest ziet die er wel mooi uit, maar ik draai 10000 x liever met draaitafels en/of cd spelers
FrankyN    posted on 28-03-2006 21:51
Zal wel wat btr zijn met pitch en hij ziet er zeker stoerder uit...

djmamo    posted on 28-03-2006 22:10
Poster: DjCollinBosgraaf

ik vind het dus ook hartstikke kansloos , wat moet je nou met zo'n apparaat

je kan er niet eens fatsoenlijk mee mixen ... en ik vind numark altijd al

niet 100 % betrouwbaar .. maar deze productie vind ik niks

maar jij hebt het al uitvoerig getest zie ik.... (anders kon je er niet fatsoenlijk mee mixen)

en waarom is numark niet 100% betrouwbaar?

www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 28-03-2006 22:11
Poster: dancedimension
nah, vin het maar niks, om er echt mee te kunnen mixen heb je 2 Ipods nodig, en wie heeft die nou? tjah das veel geld, en waarschijnlijk zullen ze ook niet als warme broodjes over de toonbank gaan, mjaa dat is mijn mening natuurlijk, voor de rest ziet die er wel mooi uit, maar ik draai 10000 x liever met draaitafels en/of cd spelers

mischien zou je wel met 1 ipod 2 nummers kunnen draaien, ja het zou zomaar kunnen (anders hadden ze hem zo niet gemaakt)

www.moonentertainment.nl
Camino    posted on 28-03-2006 23:24

Looks inspired by:

Ik denk dat in de dj wereld dit niks wordt... misschien bij de rijke iPod geeks
User edit by Camino on 28-03-2006 @ 23:25:09 (3%)
the-melody    posted on 29-03-2006 16:49
wat heeft die efx nu daarmee te maken:s
MaxvEck    posted on 29-03-2006 16:53
ziet er een stuk netter uit dan de voorganger ,maar nog steeds ( in mijn ogen ) 1 grote grap van numark

Camino    posted on 29-03-2006 16:56
Poster: djliberty
wat heeft die efx nu daarmee te maken:s

de looks... zie je de gelijkenissen niet dan? :p
the-melody    posted on 29-03-2006 16:57
ja zwart meer nie
DJMichel    posted on 29-03-2006 17:51
En het wiel is ook hetzelfde Winking my eye
Bastian    posted on 29-03-2006 17:53
volgens mij richt numark zich nu helemaal op de mp3 dj's aangezien hun nieuwe producten, www.aboutdj.nl staan zeWinking my eye
Camino    posted on 29-03-2006 17:54
blauw en rood thema ook, zilvere faders op zwart lijkt wat op de nieuwe CDJ's... noem maar op.
Collin    posted on 29-03-2006 18:53
Poster: djmamo

maar jij hebt het al uitvoerig getest zie ik.... (anders kon je er niet fatsoenlijk mee mixen)

en waarom is numark niet 100% betrouwbaar?

mijn Baas , heeft er 1 thuis staan , als je een nummer wil opzoeken op de ipod die draait heb je snel kans dat je de verkeerde knop drukt , het voelt aan of het van de Bart Smit komt , en die ipod zitten er los in geluidskwaliteit is ook niet goed !

PatrickBeuken    posted on 29-03-2006 19:07
Denk niet dat dit apparaat voor de serieuze dj wereld is ontworpen... meer voor de gadget liefhebber en iemand die zoiets op zn verjaardagsfeestje wil gebruiken.

EDIT: vind het trouwens wel een stuk beter dat je maar 1 Ipod nodig hebt... want 2 Ipods is echt belachelijk.
User edit by PatrickBeuken on 29-03-2006 @ 19:10:02 (69%)
Camino    posted on 29-03-2006 19:16
mwa... het systeem is misschien wel handig als supplement... heb vaak mensen die afkomen met hun iPod vragen of ik "dat nummertje" kan afspelen. Dit is niet echt mijn ding, maar de nieuwe CDJ van numark dat ook ipods kan bedienen lijkt me wel wat
Nvie    posted on 29-03-2006 19:47
In die nieuwe product lijn van numark vind ik veel dingen à la pioneer terug komen...
NuVJ, zou dat niet toevallig een soort van tegenhanger tegen de DVJ moeten zijn :P
PatrickBeuken    posted on 29-03-2006 20:03
Poster: Nvie
In die nieuwe product lijn van numark vind ik veel dingen à la pioneer terug komen...
NuVJ, zou dat niet toevallig een soort van tegenhanger tegen de DVJ moeten zijn :P

Richt zich iig wel op hetzelfde gebied dat steeds populairder begint te worden... netzoals DMT van Highlite waaronder video walls, beamers en live video editors uitgebracht zullen worden.
robbert    posted on 29-03-2006 20:03
Ow vooral de andere producten vind ik wel lekker.

Die Icdx, dat kijkt me zeker wel wat!

jordy    posted on 29-03-2006 21:03
vind het ook maar een debiel ding... maar kan me voorstellen voor mensen die al een iPod hebben en wel willen draaien op bv. een verjaardag (gewoon voor de gein) dat die er wel iets in zien...

maar dan zaldie nog te duur zijn

en idd met 1 iPod is een flinke verbetering...

wat ik me eigenlijk afvraag:
zouden ze dit apparaat niet ook gewoon plug and play moeten maken naar de pc via USB... want de iPod zelf doet niets pitchen dus het lijkt me dat die het in een buffer ofzo opslaat
Mount    posted on 29-03-2006 21:56
Ik vind toch wel dat numark goed op weg is.. geen enkel merk is zo innovatief op dit moment dan die heren. (op misschien de Xone:3D na dan)
Camino    posted on 30-03-2006 00:37
dat moet ik wel toegeven; ten minstens durven ze wat! wacht nog steeds op pioneer e.d. om een of ander gek idee te bedenken zoals numark dat doet..
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

89 Users online: 3 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 6.602
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.924.514

DJResource