Poster: djliberty
dat kan ik geloven maar dat ie stopt met vinyl sorry maar dan is hij geen favoriet meer van mij!
Poster: DjCollinBosgraafZonder twijfel zou ik voor de Xone 62hij is fijn , goede faders en eq , verschillende uitgangenbij de djm-600 , de effecten gebruik je toch bijna nooiten Xone worden steeds meer door bekende dj's gebruikt
Poster: Lead
Tiesto is overgestapt op DJM-800 heb ik van betrouwbare bron
Poster: DJ-Emotionstond altijd verstelt hoe die mixte en ik persoonlijk vind dat een dj die niet me vinyl draait eigenlijk geen dj is, vinyl hoort bij een dj! Dat is zoals een Café zonder Bier. Kvond het ook altijd goed hoe hij cd's op vinyl inmixte(ik persoonlijk doe dit ook maar kvind het moeilijk).Raar, lijkt me dat je Fan van een DJ bent om zijn muziek stijl. niet om met wat voor Hardware die draaid.stond altijd verstelt hoe die mixte en ik persoonlijk vind dat een dj die niet me vinyl draait eigenlijk geen dj is, vinyl hoort bij een dj! Dat is zoals een Café zonder Bier. Kvond het ook altijd goed hoe hij cd's op vinyl inmixte(ik persoonlijk doe dit ook maar kvind het moeilijk).ontopic maarweer:
Poster: BizarBAR
De KP2 heb ik lang gehad en je moet er echt mee leren werken en wat je er dan uiteindelijk mee kunt is leuk maar niet echt heel bijzonder.