hey mensen.. ik ben dus nieuw hier en ik stel me ook maar es voor, is wel zo netjes he... ik ben gijs, ben 21 jaar oud, ik studeer op het moment niet. en ik werk in een cafetaria in groningen. ik ben al een behoorlijk tijdje bezig met draaien en wat minder lang nog met produceren... ik draai zelf het liefst drum n bass. en ik probeer t nu ook een beetje te produceren.
ps. ik heb ook plaatjes van mijn booth staan, maar ik heb ze nog niet in die map... ik heb ook geen idee hoe dat zou moeten... maar mocht je ze willen bekijken... ze staan wel gewoon onder mijn profiel geloof ik
ciao
What do you think about ik=nieuw ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
welkom! d&b zitten hier weinig mensen van tussen; leuk om weer een nieuwe stijl er bij te hebben... laat eens een productietje horen anders - altijd leuk:D
ik heb idd wel geskate in het verleden :P maar ik was er geen ster in, en toen ik draaien ontdekte vond ik het ook veel toffer :D, en ik heb onder producties al es een postje gedaan, moet je er eventjes in zoeken... een beetje feedback ben ik ook altijd blij mee, zodra ik ruimte heb zal ik ook es een livesetje online gooien
ciao..
User edit by Gyzoo on 01-04-2006 @ 20:36:11 (100%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.