Freefloat: probleem met stabilisatie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 21-03-2006 20:26
Hoi allemaal heb gisteren me freefloats binnen gekregen maar kzit nu al 2dagen met die handleiding en men technics te sukkeln. Tzit zo: men technics staat op ene hellin zeg maar van vanboven te beginnen, heb al 2x ze opnieuw opgevuld en men pootjes afgesteld en het werkt nog niet:s Heb het ook al met de handleiding geprobeerd maar dit lukt ook niet! Heeft iemand dit ook gehad en hoe heb je dat opgelost dan? Grtz Liberty

What do you think about Freefloat: probleem met stabilisatie ??

Vote :   

Lead    posted on 21-03-2006 20:30
Freefloats moeten half opgeblazen zijn en je TT moet in het midden staan. De freefloats zijn niet bedoeld om een hellend vlak recht te maken. En kunnen hier ook niet voor gebruikt worden. De Freefloat moet op een vlakke ondergrond liggen.

En anders kun je de Freefloat tweaken natuurlijk :p
Let the BASS be louder
the-melody    posted on 21-03-2006 20:32
men ondergrond is niet hellend ter info het is DOOR  de freefloats dat men tt hellend staat en hmmmmmm half opgeblazen zijn zeg je? morgen eens proberen hoeplijk werkt het
Reemz    posted on 22-03-2006 14:53
Is het probleem al opgelost door ze half op te blazen?
the-melody    posted on 22-03-2006 15:17
neen men high q 10 staat min of meer recht(ongever) mar men technics niet als ze hard staan dan staat men technics wel recht
Reemz    posted on 22-03-2006 15:22
Maar wat is eigenlijk de reden dat je je freefloats thuis gebruikt?
the-melody    posted on 22-03-2006 16:01
bij ons in huis ligt er een houten vloer(op zolder waar mendj booth staat) daarop ligt laminaat. als ik lekkere nummers draai dan wil'k wel eens gaan springen maar dan stuiderde de naald altijd, kheb daardoor al 1 plaat kunnen wegdoen omdat die vol met krassen stond. Daarom gebruik ik nu de freefloats zodanig dat ik ongestoord kan veder springen.
robbert    posted on 22-03-2006 16:29
Ja je moet de draaitafel natuurlijk wel precies in het midden zetten he.
Ik neem aan dat het zwaartepunt van de draaitafels precies in het midden zit?
the-melody    posted on 25-03-2006 18:20
dit mag dicht, men freefloats zijn opengesprongen door te veel lucht.

This is an old Topic

No new postings for 6.869 days.
 Post CommentThat would be 229 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

211 Users online: 16 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 42.945
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.537.576