Shure e2c
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ljrutger    posted on 20-03-2006 23:38
Goeieavond allemaalHappy, laughing.. Ik wil voor mijn ipod nieuwe goeie oordopjes voor aanschaffen(weet niet of ik dit hier kan plaatsen) maar mijn oog is gevallen op de shure e2(c) http://www.shurestore.com/earphones/eseries_e2c.html#tech heeft iemand ervaring met deze oordoppen..

Groet jullie Rutger

What do you think about Shure e2c ??

Vote :   

Camino    posted on 21-03-2006 00:58
Ik heb met deze geen ervaring... maar denk er wel aan dat ze het geluid van buiten dempen - handig voor het DJ gebeuren maar lijkt me soms toch wel lastig voor het gewone leven. Is het wel de moeite waard om HIFI earplugs te kopen voor MP3's af te spelen? Tenzij je ze allemaal als WAV ofzo hebt, dan komt het kwaliteitsverlies van je tracks toch vooral door de compressie lijkt me...
Winston    posted on 21-03-2006 02:34
Vanwege de goede demping is het levensgevaarlijk om te gebruiken in het verkeer.

Verder vindt ik het ook overdreven voor een iPod.

Tic Toc
Ljrutger    posted on 21-03-2006 10:22
Poster: Winston
Vanwege de goede demping is het levensgevaarlijk om te gebruiken in het verkeer.

Verder vindt ik het ook overdreven voor een iPod.

Oh zijn die zo goed gedempt haahah en ik ga ze denk ik niet alleen voor ipod gebruiken maar ok hhahh. tanx for the comment...

Mount    posted on 21-03-2006 13:50
Bij de E3(c) staat het er bij vermeld dat het gevaarlijk kan zijn in het verkeer..
Ljrutger    posted on 21-03-2006 22:07
Poster: Mount
Bij de E3(c) staat het er bij vermeld dat het gevaarlijk kan zijn in het verkeer..

Oh had ik niet gelezen

This is an old Topic

No new postings for 6.899 days.
 Post CommentThat would be 230 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

63 Users online: 11 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 3.422
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.575.575

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy