joew... het was voor te vragen wa een draaitafel allemaal moe hebbe of kunne voor goe te zijn ale ja zoiets denk. kunne jullie mij daar mss mee helpe het is wel maar gwn voor te beginne dus ja.
What do you think about draaitafel kiezen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als ik het even in normaal nederlands zet komt het erop neer dat: Jij een draaitafel wilt kopen, om mee te beginnen. En je aan ons om advies vraagt wat voor draaitafel je moet kopen.
Misschien is het eerst handig om je budget te vermelden, voordat we hier met de duurste draaitafels op de proppen komen.
ik was van plan om gwn een mixer van jb systems te pakke ofzo ( mx4 mk2 )
of anders een mixer van gemini ps-04 want ne vriend van mij heeft die en da was wel plezant om mee te werke. me die speelt me cd dus aan hem konnik da ni vraage over die draaitafels.
Choppiej, zou je voor het posten je bericht nog een keertje willen doorlezen en voorzien van de nodige spaties? Gewone woorden gebruiken, dat leest wat makkelijker. Danku!
Een direct draaitafel is beter dan een Belt Drive. En voor 300 a 400 euro de stuk heb je leuke direct drive draaitafels. Je moet zelf ook rond zoeken in diverse webshops en je eigen research doen. Ik zal hier enkele opties voor je neerzetten.
Zeker, zeker en voor elk budget is er goede apparatuur te vinden (prijs/kwaliteit verhouding) maar als je net nog een stapje hoger kan met je apparatuur, waarom niet. Veel mensen hebben een pioneer CDJ 800 of 1000mkII staan terwijl je ook kan draaien met een CDJ 100. Je wilt altijd wat beters, en als je nu het geld er al voor hebt zou ik het gewoon doen.
voor 300/400 E per TT heb je al een (super) OEM. Sommige OEMS vinden velen beter dan technics. Dus ik zal voor een nieuwe oem gaan, en laat die technics maar zitten. Want de oem zijn vaak evengoed (en soms nog beter) dan technics, en je betaald er veel minder voor.
ik kan de synq erg aanrade, persoonlijk vind ik ze beter dan technics.
ze ze hebben een betere motor en zijn veel robuster dan de technics, dus dat wil mischien ook wel zeggen dat deze meer dan 25 jaar meegaan maar dat weet nog niemand (maar het zou zo maar kunnen)
en het bijsturen van de synq is veel fijner en gemakkelijker dan de techniks.
ik heb daar mijn twee platenspelers gaan halen, twee citronic pd1 direct draaitafels, ze verkopen die in den arton en in den technics studio's (zelfde prijs) misschien kunde daar is gaan zien, en uitleg vragen, ze zijn daar vriendelijk .
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.819 days. Post CommentThat would be 227.3 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...