Dateq Vibe (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Poort    posted on 19-03-2006 20:45
ik had een vraag heeft iemand al een keer gedraaid met een betere dateq vibe want ik wil weten of die fout er al uit is.

zet het hier onder even neer! want ik dnek dat ik een nieuwe Vibe ga kopen.

alvast bedankt, Sander

What do you think about Dateq Vibe ??

Vote :   

DJ-Emotion    posted on 20-03-2006 21:48
Poster: greup
Maar goed, zulle we maar weer uns over deze iets wat minder geslaagde dateq gaan praten dan

Kan er niet goed een oordeel over geven, heb er nog nooit mee gedraaid.

DJ-Poort    posted on 22-03-2006 22:35
DJ-Emotion @ nou bedankt voor je reactie heb er niet heel veel aan:P
DJ-Emotion    posted on 22-03-2006 22:45
Poster: DJ-Poort
DJ-Emotion @ nou bedankt voor je reactie heb er niet heel veel aan:P

Waar dat dan aan ligt.... Heb toch redelijk advies gegeven.

User edit by DJ-Emotion on 22-03-2006 @ 22:46:21 (19%)
WalterRavensberg    posted on 14-01-2008 13:01
na 2 jaar dan maar een reactie... beetje laat, maar toch.

Die fout in de vibe is niet echt een fout. Komt omdat de filters analoog zijn. Het aan/uit schakelen geeft geen problemen. Echter als je een filter geactiveerd hebt en je schakeld dan naar een ander filter kun je het schakelen horen. Dit komt puur omdat de filters analoog zijn.

In de praktijk gebruik je dat toch bijna niet. Tenslotte: een creatieve dj heeft die filters niet nodig.
Wat ik zelf meestal doe is het ene filter op high-pass zetten en de ander op low-pass. Bij het activeren hoef ik alleen maar een beetje te shelven. werkt perfect en snel.

Maar voor de rest een heerlijke mixer. Super strak geluid! Naar mijn mening beter dan pioneer.

greetiezz
Jorrit    posted on 14-01-2008 14:18
een creatieve dj heeft die filters niet nodig.

Ah ja, laten we met z'n alleen een Dateq Vibe kopen, want een creatieve DJ heeft de filters niet nodig.

Super strak geluid! Naar mijn mening beter dan pioneer.

Beter dan Pioneer wat? Waar baseer je dit op, waarmee heb je vergeleken?
Beter geluid dan een DJM-800? Beter geluid dan een DJM-300? Beter geluid dan een Pioneer home audio stereo set?
Adrien1989    posted on 14-01-2008 15:19
WaltersR:
Ik heb zelf ook een Vibe staan en wat jij zegt klopt inderdaad. Mensen snappen gewoon niet wat de bedoeling is van die filter. Alleen in eerdere oplagen zit er ook een tik in wanneer je ze toewijst, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Verder gebruik ik ze ook als jij, de ene laag, de andere hoog, werkt lekker makkelijk.

Alleen over dat creative deel? Die filters kunnen je creativiteit juist vergroten vind ik.

Beter sietemieter je ff een foto in dj booths ouwe.

Jorrit:
Denk om je bloeddruk:P. Wat Walter misschien bedoeld is dat een djm600 bijvoorbeeld snel relatief slecht geluid gaat geven wanneer je hem maar iets overstuurd. Daar heb je op een Vibe niet zo snel last van.
User edit by Adrien1989 on 14-01-2008 @ 20:13:47 (8%)
Jer    posted on 14-01-2008 17:05
Volgens mij zijn jullie een beetje te laatCry hij heeft al een djm 600
PatrickBeuken    posted on 14-01-2008 17:17
Poster: Jer
Volgens mij zijn jullie een beetje te laatCry hij heeft al een djm 600

Maakt dat wat uit? De laatste posts gaan niet over een advies aan de topicstarter, maar gewoon over de Vibe in het algemeen.

L E Z E N aub Happy, laughing
User edit by PatrickBeuken on 14-01-2008 @ 17:17:37 (2%)
Adrien1989    posted on 14-01-2008 19:16
Mjah wil net zeggen, iemand die de laatste 5 berichten gewoon zou lezen had dat wel geweten*-)
WalterRavensberg    posted on 14-01-2008 19:57
quote:
Super strak geluid! Naar mijn mening beter dan pioneer.

Beter dan Pioneer wat? Waar baseer je dit op, waarmee heb je vergeleken?
Beter geluid dan een DJM-800? Beter geluid dan een DJM-300? Beter geluid dan een Pioneer home audio stereo set?

REACTIE:
Zet ze maar naast elkaar op een een goede geluidsset. pioneer gaat vol gas de vervorming in... dateq niet of nauwelijks... blijft strak. Btw: ik heb dit getest op een high end pa installatie. Op een willekeurig home setje hoor je waarschijnlijk geen verschil. wil trouwens niet zeggen dat een dateq beter draaid. dat blijft een kwestie van mening.

This is an old Topic

No new postings for 6.178 days.
 Post CommentThat would be 205.9 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

102 Users online: 7 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 34.832
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.416.707