Poster: DJ-Poort
ik had een vraag heeft iemand al een keer gedraaid met een betere dateq vibe want ik wil weten of die fout er al uit is.
zet het hier onder even neer! want ik dnek dat ik een nieuwe Vibe ga kopen.
alvast bedankt, Sander
Poster: tairip
Ik heb eerdaags nog contact gehad met Dateq en mij werd verteld dat de tik er nog in zit!
Volgens mij gaan ze die er ook niet uithalen
Poster: DJ-EmotionVolgens mij ook niet!Ik heb namelijk nergens anders nog gehoord of gelezen van het tegendeel.Dan moet je toch beter gaan lezen.En afgezien van het feit of het storend is of niet,.. Voor het geld wat je er voor betaald kunnen dit soort dingen gewoon niet,. Een tik in de filterselectie vind ik een grove fout, en dat ben ik eigenlijk niet zo van dateq gewent.
quote: |
Poster: greup Dan moet je toch beter gaan lezen. En afgezien van het feit of het storend is of niet,.. Voor het geld wat je er voor betaald kunnen dit soort dingen gewoon niet,. Een tik in de filterselectie vind ik een grove fout, en dat ben ik eigenlijk niet zo van dateq gewent. |
Poster: DJ-Poort
ik had een vraag heeft iemand al een keer gedraaid met een betere dateq vibe want ik wil weten of die fout er al uit is.
zet het hier onder even neer! want ik dnek dat ik een nieuwe Vibe ga kopen.
alvast bedankt, Sander
Poster: greup
Ik moet je even mijn excuus maken dj-emotion.... Ik had je post verkeerd gelezen...
Bij deze mijn oprechte excuus
Poster: Dj_Danny
Poster: djliberty
op de djm vind'k die tik niet storend maar dat is oftopic
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.