Dateq Vibe (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Poort    posted on 19-03-2006 20:45
ik had een vraag heeft iemand al een keer gedraaid met een betere dateq vibe want ik wil weten of die fout er al uit is.

zet het hier onder even neer! want ik dnek dat ik een nieuwe Vibe ga kopen.

alvast bedankt, Sander

What do you think about Dateq Vibe ??

Vote :   

Basrose    posted on 19-03-2006 20:48
uhm iets specefieker graag voor de mensen die de fout niet kennen :P
dion    posted on 19-03-2006 20:50
als er een fout in zat en de mensen weten weten dat was het denk k wel goed om hem eruit te halen he maar inderdaad iets specefieker over de fout zijn

Ljrutger    posted on 19-03-2006 21:00
Volgensmij waren er foute met de filters
greup    posted on 19-03-2006 21:04
De fout was een probleem emt de filters... Namelijk dat de filters een Tik zouden gegeven bij gebruik. Verder zijn er ook een aantal mensen niet zo laaiend enthausiast over de opzet van de vibe... Dateq, dat toch bekent staat om z'n simpelheid heeft hier dus kennelijk bij de vibe een steekje laten vallen... En dat is iets wat de fanatieke dateq gebruikers niet in dank afnemen

Cyrille    posted on 19-03-2006 21:07
Maar is er al een nieuwe serie Vibe's op de markt dan? Omdat je vraagt of iemand al met een betere versie heeft gedraaid.
Bastian    posted on 19-03-2006 21:08
Poster: DJ-Poort
ik had een vraag heeft iemand al een keer gedraaid met een betere dateq vibe want ik wil weten of die fout er al uit is.

alvast bedankt, Sander

ga je nu al de pioneer djm 500 weg doen?:P

Lead    posted on 19-03-2006 21:14
Naar mijn weten zit die klik er nog in... Maar het is al weer een tijdje geleden dat ik het gechecked heb...
Let the BASS be louder
DJ-Poort    posted on 19-03-2006 21:21
djm 500 is terug gestuurd zat een fout in. en konde geen andere regelen dus ik dnek dat ik over ga op de vibe. ja de fout was die tik met die filters. alleen ik weet niet of er al een nieuwe update is zit
greup    posted on 19-03-2006 21:33
. Ik heb nog niets gewoon over een update die dit probleem zou hebben verholpen. Wel weet ik dat dateq echt 1 van de beste serves beid die er bestaat. wellicht dat het dan ook een optie is om ze even te bellen met deze vraag. In heb begin hebben ze ook menig klant opgebeld om te vragen waarom zij het apperaat geretourneerd hadden.... Helaas is de vibe nog niet van het Echte niveau van dateq.... Jammer, want als hij gewoon 100% zou functioneren hadden ze zeker een hele mooie nieuwe drive-in standaard kunnen maken.

* even testen in een winkel is natuuurlijk net zo handig*
User edit by greup on 19-03-2006 @ 21:34:37 (11%)
Lea_Phar    posted on 19-03-2006 21:38
Misschien dat je hier iets kan vinden
http://www.new-line.nl/forum/read.asp?t=13646&p=1
DJ-Poort    posted on 19-03-2006 22:23
tnxs voor de tips! tips zijn altijd welkom! niemand van deze site heeft ene dateq vibe heHappy, laughing dus dan zou ik mischien de eerste wel zijn:P
Dj_Danny    posted on 20-03-2006 15:32
Je bent niet de eerste, iemand had 'm al maar heeft 'm geruild omdat hij nog niet de nieuwe versie had zonder de klik in de filters... De nieuwste versies hebben dat namelijk niet meer voor zover ik uit de laatste berichten begrepen heb..
DJ-Emotion    posted on 20-03-2006 15:55
welke berichten? (Lees waar?) heb je dat vandaan?

tairip    posted on 20-03-2006 16:12
Ik heb eerdaags nog contact gehad met Dateq en mij werd verteld dat de tik er nog in zit!

Volgens mij gaan ze die er ook niet uithalen, volgens Dateq heb je geen (last van de) klik als je hem op de manier gebruikt waarvoor die ontworpen is!

Voor de rest wel een leuke mixer lijkt me...
DJ-Emotion    posted on 20-03-2006 16:38
Poster: tairip
Ik heb eerdaags nog contact gehad met Dateq en mij werd verteld dat de tik er nog in zit!

Volgens mij gaan ze die er ook niet uithalen

Volgens mij ook niet!
Ik heb namelijk nergens anders nog gehoord of gelezen van het tegendeel.
User edit by DJ-Emotion on 20-03-2006 @ 16:40:33 (32%)
DJ-Poort    posted on 20-03-2006 17:51
heb je nou eigelijk erg last van die klik?
greup    posted on 20-03-2006 18:03
Poster: DJ-Emotion

Volgens mij ook niet!
Ik heb namelijk nergens anders nog gehoord of gelezen van het tegendeel.

Dan moet je toch beter gaan lezen.

En afgezien van het feit of het storend is of niet,.. Voor het geld wat je er voor betaald kunnen dit soort dingen gewoon niet,. Een tik in de filterselectie vind ik een grove fout, en dat ben ik eigenlijk niet zo van dateq gewent.

neutje    posted on 20-03-2006 20:09
ik was van plan om de dateq vibe te kopen maar nu ben ik toch aan het twijfelen.

DJ-Emotion    posted on 20-03-2006 21:12
quote:
Poster: greup

Dan moet je toch beter gaan lezen.

En afgezien van het feit of het storend is of niet,.. Voor het geld wat je er voor betaald kunnen dit soort dingen gewoon niet,. Een tik in de filterselectie vind ik een grove fout, en dat ben ik eigenlijk niet zo van dateq gewent.

je bedoeld dat iemand iets roept zonder motivatie?
Nee ik heb het echt over gelezen niet over elkaar na praten.
Facts please

Ik heb nog nooit gehoord hoe die tik zelf klinkt.
maar kan je wel alvast vertellen dat een DJM ook een tik heeft als je de effecten
aanschakelt.
Maar dat even ter zijde.
User edit by DJ-Emotion on 20-03-2006 @ 21:15:22 (22%)
greup    posted on 20-03-2006 21:26
Ik moet je even mijn excuus maken dj-emotion.... Ik had je post verkeerd gelezen...

Bij deze mijn oprechte excuus

the-melody    posted on 20-03-2006 21:33
op de djm vind'k die tik niet storendWinking my eye maar dat is oftopic
Dj_Danny    posted on 20-03-2006 21:37
Ik moet ook mijn excuus maken, want ik zat er inderdaad deels naast. Ik had wel gelezen dat dat was opgelost hier , maar dat was zonder harde bewijs...

sorry

Maar ff semi-offtopic, dat duurt dan wel verrotte lang voordat men dateq met een juiste versie komt?!
Collin    posted on 20-03-2006 21:40
Poster: DJ-Poort

alvast bedankt, Sander

OFF TOPIC : je hebt toch net die DJM-500 gekocht

On TOPIC : volgens mij is de fout zoals in dit topic vermeld word er niet uit

misschien dat je de Dateq personeel effe kan mailen en vragen of de fout eruit is

DJ-Emotion    posted on 20-03-2006 21:41
Poster: greup
Ik moet je even mijn excuus maken dj-emotion.... Ik had je post verkeerd gelezen...
Bij deze mijn oprechte excuus

Poster: Dj_Danny

Ik moet ook mijn excuus maken, want ik zat er inderdaad deels naast. Ik had wel gelezen dat dat was opgelost hier , maar dat was zonder harde bewijs...
sorry
Maar ff semi-offtopic, dat duurt dan wel verrotte lang voordat men dateq met een juiste versie komt?!

jah euh hallo, we gaan nu niet sentimenteel doen he
Al die excuses....

No Big deal mannen!

Poster: djliberty
op de djm vind'k die tik niet storendWinking my eye maar dat is oftopic

Ik dus eigenlijk wel.
Je hoort het duidelijk als je hem inschakeld.
behalve als je het net op de beat (Base) doet.
Dan valt het niet zo op.
je krijgt er handigheid in he
Maar ja nu met mijn Xone92 geen last meer van...

User edit by DJ-Emotion on 20-03-2006 @ 21:44:55 (73%)
greup    posted on 20-03-2006 21:42
nee maar het spijt me echt vreselijk

Maar goed, zulle we maar weer uns over deze iets wat minder geslaagde dateq gaan praten dan
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

88 Users online: 10 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 29.663
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.044.718

DJResource