Drive-in apparatuur, wat vinden jullie ervan? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dirkvh    posted on 19-03-2006 16:55
Heej jongens ik en een vriend van mij willen binnenkort samen een drive-in beginne. Wij hebben het volgende apparatuur:

Geluid:

Mengpanelen: 1x Behringer djx-700
             1x Behringer dx-626

Versterkers: 1x Phonic    max860amp 2x300 watt
             1x Koda      av-1068a  2x165 watt

Speakers:    2x Dap audio MDJ-215   2x350 watt
             2x Renkus Heinz        2x400 watt
             2x Hq Power            2x300 watt

Cd-Spelers:   2x Mccrypt cdj-500t
             1x Pioneer cdj-100s

Microfoon:   1x Dixon

Licht:

Par:         6x par56

Stroboscopen: 2x

Wildflower:  1x Skytec

Colorwave:   1x JB-systems

Controller:  1x Showtec stand chaser

Laser:       2x

Spiegelbol met spot: 2x

Standaard voor licht: 1x laddertruss met t-bar

Rookspuiter: 1x Sky-tec

Ik wou vragen wat jullie hier van vinden om drive-in te beginnen.
En wat zou het eerste zijn wat we bij moeten kopen.

Alvast bedankt.

What do you think about Drive-in apparatuur, wat vinden jullie ervan? ??

Vote :   

DJMaiK    posted on 21-03-2006 21:34
ik heb ook drive in same met tapdancer en dj dc maar we zijn ook nog aan het op bouwe maar we zijn al wel verder 2 pioneer 200 en djx 700 dat is eigenlij belangrijks wel hebb ook nog wel licht en speakers enzo maja ik zou voor je lichten truss kopen weet niet of je dat al hebt ?
Lukaz    posted on 21-03-2006 21:40
Poster: greup
inieder geval die djx 700 Die is sowieso na 7 maanden stuk... ( en dan heeft die het nog lang vol gehouden)

ik las vandaag nog in ID-T Release dat de DJX700 helemaal geen slechte inverstering is , soms is er gezeik over dat faders gaan kraken.. daar is een mooie oplossing voor: een theedoek  ofzo..  en als je de effecten kut vind dan gebruik je die toch niet Winking my eye
wij gebruiken ook een DJX700 en geen problemen meejj,,
greup    posted on 21-03-2006 23:12
Ik ken dr ook wel een paar die stuk zijn gegaan ondanks het gebruik van een theedoek.(van een collega, die was binne 2 weke al niet meer enthausiast over dit ding, en na 6 maanden zijn nog maar 2 faders bruikbaar bij hem)  dus z'n mooie oplossing is het niet. de faders zijn simpel weg gewoon van ongekent slechte kwaliteit.

uiterraard kun je met erg zuinig gebruik de levens duur wel oprekken, mar als hij na 2 jaar nog perfect functioneerd, dan mag  je me bellen! want dat moet ik met eigen ogen komen bekijken!!!!

Jorrit    posted on 22-03-2006 13:03

ik las vandaag nog in ID-T Release dat de DJX700 helemaal geen slechte inverstering is

Ik weet niet of je hier nou veel waarde aan moet hechten. De tester bij ID-T zal waarschijnlijk de mixer een maandje of 2 hooguit getest hebben, nee in die periode zal het wel meevallen.

Verder valt me nogal op dat de reviews in dit soort bladen bijna altijd positief zijn. Niet zo vreemd, want waarschijnlijk bij een slechte review: krijgen ze geen spullen meer...
FadeOut    posted on 27-03-2006 23:56
alleen voor dat setje boxen heb je al een zwaardere versterker nodig.....
Illusion    posted on 28-03-2006 09:52
Poster: greup
met alle respect... Maar ik vind het een Terring zooi!!

Damn jij ook altijd met je opmerkingen,
Ik vind het een tof setje om mee te beginnen, succes ermee. maar Flightcases zouden inderdaad handig wezen. En voor de drive-in kan je beter met cd's draaien dan met vinyl.... te duur.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

This is an old Topic

No new postings for 6.836 days.
 Post CommentThat would be 227.9 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 9 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 14.773
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.432.380