Poster: greupIk heb op dit forum ooit uns iemand een dap ax 15b aangeraden en ik werdt totaal voor gek verklaard omdat dat een d-merk zou zijn en dus Onmogelijk een goed product zouden hebben kunnen maken..... In de lowbudget klasse moet je elk product los van het merk beoordelen. * geld trouwens ook voor merken uit hogere klassen*Ik kan bijvoorbeeld uit eigen ervaring zegge dat de ax 15b de hk pr115 sub gewoon dik inmaakt! En zeker als je ook nog uns naar de prijs kijkt..Boxen zijn en blijven gewoon altijd een kwestie van zelf luisteren! en laat je niet misleiden door opgegeven watts en het merkt!!
je had mij die dap boxen aangeraden. Inderdaad werden er direct opmerkingen gemaakt van... Je moet geen Dap nemen en dit en dat...Ik kijk zelf bijv. wel naar merk... bijv.. als ik mag kiezen tussen Skytec en Dap.. dan kies ik toch Dap.K'heb nou persoonlijk ook eens de waarheid over skytec geleerd... alles... waaronder de volgende dingen: Mengpaneel, boxen 400 watt, dubbele cd-speler. Gewoon niet goed, en je begon het na een half jaar te merken...Tkunnen fabrieksfoutjes zijn.. maar dat lijkt me sterk als de kwaliteit bij al mijn oude skytec spullen achteruit gaan.
Poster: greup.... Die speaker die daar genoemd zijn is een bijelkaar geraapt zooitje, en overigens amper te versterken met de daarvoor genoemde versterkers. ...
Klopt helemaal. Die versterkers brand je zo door. Verdiep je in amplifier - speaker matching. Van mij mag je wel een nieuw topic hierover openen. Want ik vindt dat te weinig aandacht aan apparatuur na de mixer wordt besteedt. Terwijl dat minstens zo belangrijk is en moeilijker is te begrijpen dan de mixer en apparatuur stroomopwaarts van de mixer.Ik vindt het ook jammer dat je de apparatuur al hebt. Corrigeren kost weer een heleboel tijd.
Poster: remixermisschien is de versterker wel het belangrijkste, want zonder versterker heb je geen geluidZonder boxen ook niet
Poster: djmartin@ maxHe max loop is niet zo te patsen man :P met je EV-set enzo :P dan moet je er ook even bij vertellen hoeveel je ervoor betaald heb misschien ?:P
:d de bst cleving 280 wou ik vroeger ook kopen :pis een OEM product... k'heb toch nu liever de pioneer cd spelers :p
Poster: djmartin@ maxHe max loop is niet zo te patsen man :P met je EV-set enzo :P dan moet je er ook even bij vertellen hoeveel je ervoor betaald heb misschien ?:P
is het jaloezie .. ?maar dat had ik al een keer gepost in het : wat is je beste koop topic namelijk ; 400 eurotjes
Poster: Djillusion:d de bst cleving 280 wou ik vroeger ook kopen :pis een OEM product... k'heb toch nu liever de pioneer cd spelers :p
ja ik met me stomme kop denken : effecten ,scratch ,100 procent pitch !! cool man die moet ik hebben, maar dat kreng valt na een paar maanden uit elkaar
Poster: WinstonKlopt helemaal. Die versterkers brand je zo door. Verdiep je in amplifier - speaker matching. Van mij mag je wel een nieuw topic hierover openen. Want ik vindt dat te weinig aandacht aan apparatuur na de mixer wordt besteedt. Terwijl dat minstens zo belangrijk is en moeilijker is te begrijpen dan de mixer en apparatuur stroomopwaarts van de mixer.Ik vindt het ook jammer dat je de apparatuur al hebt. Corrigeren kost weer een heleboel tijd.theoretisch moet de versterker iets zwaarder zijn dan de speakersdus als je speakers hebt met een peak van 1000 waat moet je een versterker van 1001 watt hebben (theoretisch)
Poster: djmamotheoretisch moet de versterker iets zwaarder zijn dan de speakersdus als je speakers hebt met een peak van 1000 waat moet je een versterker van 1001 watt hebben (theoretisch)
Doorgaans gebruiken we daar neit de peak, maar de rms waarde voor. Anders krijg je toch wel hele rare verhoudingen als je een peavey speaker met een peak van 2000 hebt, en een rms van 500 watt...1,5 * rms waarde = theoretische vuistregel.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.