Poster: DeafDJhaha:P Ja zou kunnen jazeker dat er geen micro in de buurt ligt?
Poster: ChiellianvanWhodJe hoort dus een soort van bromtoon?of klinkt die gewoon hol?dat je bijna een bas krijgt op je boxen?dit laatste heb ik namelijk ook, maar dat is denk ik omdat ik een goedkope heb:P en omdat die hol is?
ja dat is precies wat ik bedoel
Poster: ZuurJe naald pikt het geluid van de draaitafel op. Dit komt omdat de RP-4000 niet heel erg goed gedempt is.
dus als er een box tegen je draaitafel aan staat of in de buurt pikt ie dit ook allemaal op , ook als je er een tikje op geeft
Poster: ZuurJe naald pikt het geluid van de draaitafel op. Dit komt omdat de RP-4000 niet heel erg goed gedempt is.Maar dit kan ook wel met een technics/super-oem, maar wel veel minder snel.Zelfde geld voor het volume wat je kan draaien zonder brom. Ik kon zoveel harder op mijn super-oems dan op de Stanton STR8-60's.
het kan idd wel aan de demping liggen maar zit die in de draaitafel of kan je dat verhelpen wanneer je freefloats gebruikt?
Poster: Bastianhet kan idd wel aan de demping liggen maar zit die in de draaitafel of kan je dat verhelpen wanneer je freefloats gebruikt?
Die demping zit in de draaitafel. Tegen het tikken helpt een Freefloat niet, maar tegen het geluid van de boxen wel.
@MaxvEck: Je naald pakt het geluid van je box op ja, wanneer dat gebeurt krijg je een rare pieptoon door de boxen.
Dit kun je simpel horen: Zet geen plaat op en laat de arm in de armsteun, zet de kanaalfader waar een TT op zit open. Draai je gain maar is omhoog, je hoort het vanzelf.
Poster: kroket
ligt gewoon aan de niet al te goede demping van dat apparaat. moet je maar eens een plaat afspelen en dan op de draaitafel tikken. dan hoor je dat gewoon door je boxen:P