Hee, ik ben van plan binnekort de Final Scratch 2.0 van Stanton aan te schaffen. Maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met dat ding? En mij daar iets over wilt vertellen..
What do you think about Stanton Final Scratch 2.0 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik draai zelf nu een jaar met FS2.0 op een iBook G4 met 512MB RAM, en het bevalt mij meer dan prima.
Sinds 3 maanden heb ik een Faderfox MIDI controller er bij om in Traktor DJ Studio 2.6 functies aan te sturen.
op www.aboutdj.nl is een speciaal forum ingericht voor vragen over digitaal draaien.
Vriend van mij draait met Final Scratch,,, hij is er erg tevreden over.. het was wel een heel gedoe om het draaiend te krijgen,,,, zoals hierboven word gezegt gebruik de search knop ef,,, dan zul je een stuk meer informatie vinden
Ok dankjulliewel! Zo te horen ga ik er heel veel plezier mee beleven.
Nog meer mensen met ervaring? tell me
This is an old Topic
No new postings for 6.906 days. Post CommentThat would be 230.2 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.