cd map
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 16-03-2006 18:06
heb me eigen een cd map aangeschaft voor al mijn singels, kunnen er 256 in 1 map (zonder hoes wel te verstaan).

heeft er nog iemand tips en handige weetjes voor het indelen of iets dergelijks van de map, meschien een snel zoek systeem?
www.moonentertainment.nl

What do you think about cd map ??

Vote :   

Nvie    posted on 16-03-2006 18:11
A-B-C ordening met tabbladen?
Laidback    posted on 16-03-2006 18:15
Op datum heb ik alles..  en nog een Aparte CAT. voor al mijn volledige Record Labels..

en helemaal achterin heb ik een Zone voor al mijn albums. en andere Muziek Categoriën ..

zo kan je alle nieuwe muziek zo toevoegen Winking my eye

maar op Naam kan ook heel goed.. alleen heb ik meerdere Artiesten per cd. dus dan word het aardig lastig Winking my eye

GreetsZ!

djmamo    posted on 16-03-2006 18:47
Poster: Nvie
A-B-C ordening met tabbladen?

en een map (of mappen) per jaar gang.

is mischien voor later wel makkelijk dan hoef je deze komplete map maar te pakken.

www.moonentertainment.nl
the-melody    posted on 16-03-2006 19:21
ik steek ze stijl per stijl en telkens als er een nieuwe stijl begint zit er een papiertje met de naam van de stijl erop. In de "stijlzone" zelf steek ik ze per naam: tuning beats bij elkaar, now dance bij elkaar, hardjump bij elkaar, explosive car tuning bij elkaar etc.
User edit by the-melody on 16-03-2006 @ 19:22:03 (2%)
Cyrille    posted on 16-03-2006 19:25
Ik heb mijn cd's in mappen op volgorde van uitkomen. Ik werk van achter naar voren, dus de oudere cd's zitten acheteraan en naarmate je naar voor bladerd word de muziek nieuwer. Zelf vind ik dit erg fijn werken.
Bastian    posted on 16-03-2006 19:27
Poster: djliberty
ik steek ze stijl per stijl en telkens als er een nieuwe stijl begint zit er een papiertje met de naam van de stijl erop. In de "stijlzone" zelf steek ik ze per naam: tuning beats bij elkaar, now dance bij elkaar, hardjump bij elkaar, explosive car tuning bij elkaar etc.

doe ik ook alleen ga dan van hed kandi naar impulz outdoor en dan weer naar 538 dance smash dan sensation black en hardjump , harddance en dan zijn we bij thunderdome:p

dj-nick    posted on 16-03-2006 19:54
ik heb er daar ook 2 van ik heb alles gewoon op genere gesoorteert en op datum
djmamo    posted on 17-03-2006 12:41
denk dat dat wel een oplossing is, om ze gewoon op datum neer te zetten en op soort
www.moonentertainment.nl
the-melody    posted on 17-03-2006 13:28
wat je ook kan doen zoals mijn collega dj bij de drive-in: de cd's die je het meeste gebruikt vanvoor en diegene die je het minste gebruikt vanachter. maar dat lijkt me ongemakkelijk
djmamo    posted on 17-03-2006 13:52
ik heb al ondervonden dat wanneer ik mijn map veel gebruik met draaien dat ik ook sneller weet welke cd's waar zitten, dus denk dat ik ze gewoon op datum van kopen in mijn map zet en soort bij soort (feest, top40, dance)
www.moonentertainment.nl
TJustice    posted on 31-01-2010 11:28
hey mense, ik had een vraagje..
als je dan alles op datum zet.. en iemand vraagt een nummer aan.. hoe weet je dan waar die staat?.. dat lijkt me best ongemakkelijk.. oowk als je zelf een nummer in je hoofd krijg.. en je moet die gaan zoeken tussen de honderden tracks..
is per artiest plus op alfabet niet betr?
thanks
Esmee    posted on 31-01-2010 11:35
Als je je cd map vaak genoeg gebruikt weet je vanzelf wel waar alles ongeveer staat. Winking my eye
Gerdo    posted on 31-01-2010 17:55
klopt ik weet ongeveer welke track waar in mijn map zit. Wat Esmee zegt als je vaak draai gaat dat vanzelf.

succes ermee
tom-j    posted on 31-01-2010 18:05
Poster: TJustice
hey mense, ik had een vraagje..
als je dan alles op datum zet.. en iemand vraagt een nummer aan.. hoe weet je dan waar die staat?.. dat lijkt me best ongemakkelijk.. oowk als je zelf een nummer in je hoofd krijg.. en je moet die gaan zoeken tussen de honderden tracks..
is per artiest plus op alfabet niet betr?

thanks

ik zou het zowiezo nooit op alfabet doen. als je dan te weinig ruimte overlaat voor een letter kom je in de knoop.
ik heb gwn mijn nieuwste CD's achteraan en vinyl gewijs gebrand (dus een nummer per CD met evt. remixes) en soms wel meer nummers per CD maar nooit meer dan 5. zo hou ik het overzichtelijk, want niks is vervelender dan je helemaal de *** zoeken naar een track..
TripleSpin    posted on 31-01-2010 18:17
Als je mijn mappen ziet dan schrik je echt.
Het is gewoon een puinhoop maar ik weet dan wel alles te vinden.
Heb hier 3 mappen. 1 van 256 alleen maar house. En dan 1 van 256 met apres ski. en dan nog 1 van 256 met r&b en dance classics.
Opzich nog wel een bepaalde structuur maar dan nog alleen ram door elkaar.
Het is maar net wat je zelf fijn vind. Als je maar vaak genoeg draait dan kun je bij wijze van spreken alles blind vinden.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Starmack    posted on 31-01-2010 21:55
Er is hier toch al een topic over? "Hoe deel je je CD map in".
Bringing the best in Trance & Progressive

This is an old Topic

No new postings for 5.346 days.
 Post CommentThat would be 178.2 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 4 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 5.897
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.069.476