Maar welke mixer kan ik daar het beste bij kopen/gebruiken?
mijn budget voor een mixer ligt rond de 500 euro, mag er ook net boven of onder zitten. Graag een goede mixer
MvG Rogier
What do you think about Welke Mixer? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Effecten zou wel leuk zijn ja, in principe zoek ik gewoon een 2-kanaals Zoals de Pioneer djm-400..Die mij zelf een goede keuze lijkt.. Maar 3-kanaals mag ook. en in principe zou ik uiteindelijk wel on-the-road willen gaan, maar eerst gewoon voor thuisgebruik.
de DJM500 is ook maar net boven de 500 euro.... of anders kan je nog altijd voorPCV-275 gaan van vestax om later uit te breiden met externe effecten.... Ga vooral niet voor de reloop als je niet om de 3 maanden je faders wilt vergangen
Als je een mixer zoekt die je later ook on the road wilt gebruiken kan het met de DJM-400 nog eens lastig worden. Hier zit namelijk maar 1 master uitgang op. Je kan er dus geen monitoren op aansluiten.
Ongelooflijk. Het was me niet opgevallen. Ik dacht dat nu alle dj mixers standaard een rec out en booth/monitor out hadden. Maar ik vindt het niet essentieel, ook niet voor drive in werk, zolang je niet te maken hebt met ernstig vertraagd geluid.
dat gebrek aan monitor is toch welniet zo'n groot probleem zeker... gewoon je master verserker doorlussen aan je monitor versterker.... niet mooi afgewerkt maar toch niet een reden om hem niet te kopen lijkt me
Als ik goed gekeken heb heeft de DJM 400, 2 Master Outputs, dus niks doorlussen, alleen is dat niet hetzelfde als een Booth / Monitor Out, want je kunt het volume niet apart regelen tenzij je monitors een eigen volume heeft, dan is er totaal geen probleem meer. Als je perse monitors erbij wil dan zorg je dus ervoor dat je versterker met volume knopjes ervan in de buurt is. Of als het actieve zijn moeten de volume knopjes ook makkelijk bereikbaar zijn.
DAP Audio heeft van die kastjes die je tussen Master 2 en je monitorvesterker kan zetten zodat je alsnog de volume van je monitoren kan regelen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.903 days. Post CommentThat would be 230.1 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...