Poster: djmamodas makkelijk ga voor een nieuwe pioneer.de technics heeft nog al wat verschillen met de pioneer, zo zou het scratchen erg digitaal zijn en zouden er fouten in de cd speler zitten.persoonlijk zou ik wachten tot de 800 mk2 uit is en die dan kopen voor dat geld
Ik zou persoonlijk ook wachten op de 800 MKII. Misschien kun je eens op verschillende webshops kijken... De Denon DN S1000. Opzich ook een hele goede cd-speler... Er wordt altijd gekeken naar technics en pioneer omdat dat de bekendste merken zijn.. maar Denon is ook goed, en heeft ook goede players. De Denon DN S1000 kun je krijgen voor een prijs van 449,- euro..Als je toch gaat voor een van de Technics of Pioneer, zou ik je toch aanraden om te wachten op de Pioneer CDJ 800 MKII
Poster: Muff
jah zalk is zien voor de 800 mk 2 ook ff late wete prijs maakt bij mij niet echt uit krijg ongeveer alles helft van de prijs intresse? laat me het wete en doe prijs aanvraag
prijs maakt bij mij niet echt uit krijg ongeveer alles helft van de prijs intresse? laat me het wete en doe prijs aanvraag
dus kan ik beter de technics late valle en eerder voor denon of pioneer gaan??maar kan er mij mss iemand ook wat verder helpe kwa pc? en mss met final scratch?
dus kan ik beter de technics late valle en eerder voor denon of pioneer gaan??maar kan er mij mss iemand ook wat verder helpe kwa pc? en mss met final scratch?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.