technics dz-sl 1200 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Muff    posted on 14-03-2006 10:59
kan er iemand me helpe? ik zou de technics  dz-sl 1200 wille kopen maar ik heb verschillende commentaar goed en slecht ik weet nu niet wat ik moet nemen kan iemand me het late wete of die technics goed werkt of kan ik mss beter gaan voor de pioneer cdj 1000 mk3? of mss cdj 800 mk2?

What do you think about technics dz-sl 1200 ??

Vote :   

Winston    posted on 15-03-2006 01:35
Poster: Muff
bwa kom eens met de beste argumenten naar voren dan kan ik aan de hand van die een keuze make?

Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je koopt.

Je zult zelf moeten testen wat je het beste vindt.

Je moet zelf weten wat je wilt.

CD players verschillen nogal van elkaar als het gaat om features in vergelijking met draaitafels. Om een keus te maken moet je weten wat je wilt en dat is afhankelijk van je draaistijl. Maak een lijstje zoals onder en kruis aan wat je echt wilt en hou rekening mee dat je niet alles tegelijk kunt hebben:

draaiende platter / stilstaande jog

grote turntabelism platter of kleine scratch jog of platter of geen van beide

mp3 afspeelmogelijkheid

cue point memory

meervoudig sampling

meervoudig seamless loop

loop edit

standaard draaitafel scratchfunctie

scratch functies niet mogelijk op draaitafels

ik mix snel dus wil laadsnelheid

effecten

gebruiken on the road

je cue methode

pitch range

wave display

etc.

Tic Toc
Ramon72    posted on 15-03-2006 15:30
quote:
Poster: DeafDJ
On the road: CDJ800 - onverwoestbaar, simpel, en de industry standard (nou... broertje van toch )

Thuis, hobby: Denon s3500... lekker veel opties om mee rond te knoeien. De technics kan ook, maar ik heb de nieuwe software nog nooit geprobeerd dus ik ga hier niet over oordelen.

Thuis, met baan in disco: ook CDJ800... als je de mk2 hebt dan heb je de zelfde feel als met de grotere broer en kan je ook mp3s afspelen.

Zolang je maar blijft roepen dat de 3500 leuk voor thuis en als hobby is ga je (en de mensen die dit steeds maar weer lezen) er vanzelf in geloven. Stop daar nou eens mee!

Ik gebruik ze on the road, gemiddeld 2 keer per week, en in de discotheek. Tot nu toe abosluut zonder problemen. Voor mij doen de 3500s echt niet onder voor de Pioneers (800 en 1000). Ik weet niet wie dit de wereld in heeft geholpen, mogelijk de Pioneer gebruikers zelf, maar de spelers zijn gewoon volwassen.

User edit by Ramon72 on 15-03-2006 @ 23:23:17 (4%)

This is an old Topic

No new postings for 6.914 days.
 Post CommentThat would be 230.5 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

212 Users online: 11 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 40.114
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.907.136