Klopt het dat de cdj 850 er uit gaat ?
Komt pioneer hier ook met een nexus versie van ?, of is de xdj 1000
de opvolger geworden.
Verkoopt zeker niet meer zo hard sinds de komst van de XDJ1000. Waarom een speler kopen, als je er €200 bij zet ex-spelers heb die meer kan dan een CDJ2000nexus wil eens waar via een touchscreen. Maar dan nog is de XDJ1000 zeer compleet. Heeft ProLink, hotcues and loops, een volledige kleurenscherm, beatjumps wat een CDJ2000nexus niet heeft, en je kan hem gebruiken met Traktor, djay & Serato als controller Dus dan is je keuze snel gemaakt. Met XDJ1000 en De XDJ-RX heeft Pioneer de CDJ-850 buitenspel gezet.
Klopt, de CDJ-850 zal rustig uitlopen, de XDJ-1000 is eigenlijk een ander beestje, maar ik denk dat veel mensen hem als de opvolger van de 850 zien. Ontbreekt dan alleen aan de CD drive, maar weet niet hoe hard mensen die thuis nog nodig hebben tegenwoordig.
De XDJ-1000 zul je niet zoveel op de grote podia tegen komen, daar lijkt een drive me (ivm backwards compatibiliteit) wel handig om extra te hebben
ik heb vorige week net 2 XDJ-1000's gekocht, omdat ik toch weinig met cd's draai en de CDJ-2000 niet in mijn budget valt maar wel de functies ervan wil hebben, zijn dit de ideale spelers voor mij.
Het zijn fijne spelers en het touchscreen werkt ook zeer goed en wendt snel en als ik dan een keer met cd moet draaien dan heb ik altijd nog de CDJ-800MK2 erbij staan
kortom ik kan de XDJ-1000 niet meer missen in mijn booth
Kan je met de XDJ 1000 nog altijd Serato Scratch Live gebruiken? Het signaal kan je altijd op usb zetten dus ik denk dat het wel moet lukken?
Tuurlijk kan dat gewoon op USB zetten en je ben er.
Maar kan je dan via scratch live draaien? Is het dan niet gewoon serato DJ?
Als je timcode op de USB zet kan je gewoon vanaf de XDJ draaien. Maar je mist wel een aantal functies of sommige functies werken met enige latancy omdat je met timecode draait. Ik zal altijd voor Serato DJ gaan omdat die via advanced HID vele malen beter gaat. Maar verder werkt het gewoon.