hee djr leden, ik heb een rare kwestie op het moment. Ik heb een tijdje terug mijn cdj nexus spelers eens goed schoongemaakt, en toen ik nadien ging draaien zag ik dat 1 van de jogwheels uit het midden zat. Voor de duidelijkheid: de rubbere ring zit recht, de doorschijnende plastic schijf zit recht, alleen de grijze plaat eronder en het rode schermpje niet. Toen ik draaiend aan de jog op de andere speler erop ging letten was het daar ook een beetje maar niet so erg als bij de andere speler. Is dit een kleine productiefout? Nogmaals: de schijf waarin het rode schermpje vastzit zit in het midden alleen het schermpje zelf en het grijze achter de doorschijnende schijf niet.
bedankt alvast!
Foto's graag.
Aan fotos is het niet te zien. Het is een milimeter of 3-4 dus moet er dan een filmpje van maken.
dit is wel heel vaag omschreven, kan er niet zo veel uit opmaken...
Ik ben er inmiddels achter. De grijze geribbelde platen op de jogwheels zijn scheef gemonteerd, wat ik erg slordig vind van pioneer. Dit is ook niet aan te passen. Maargoed, hier is niets aan te veranderen doordat de werking wel is zoals het moet..