Welke cd-spelers voor beginner
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Summler    posted on 12-03-2006 20:22
Hallo, ik wil graag met cd spelers gaan draaien, heb nog geen ervaring met dj'en. Mijn budget is ong. 300 per cd speler (ned-prijs). Zijn er merken die je juist niet aanbeveelt of merken die je juist wel aanbeveelt?

What do you think about Welke cd-spelers voor beginner ??

Vote :   

Djblom    posted on 12-03-2006 20:34
ik heb nog wel 2cdj's 20 van gemini voor je staan zijn goed om mee te beginnen ik heb ook nog wel foto'svoor je maar dan moet je maar ff je msn/e-mail pm'en

Collin    posted on 12-03-2006 22:26

- Numark Axis9 ( 359 )

- Numark Axis2 ( 208 )

- Pioneer CDJ-100 ( 449 )

(  )  Prijs :  voor de site moet je maar effe via de PM , suc6

DJMichel    posted on 12-03-2006 23:05
Ik heb de pioneer cdj-100 ook al onder de 400 euro gezien.
Camino    posted on 13-03-2006 01:24
welke stijl draai je? wat voor functies zoek je? mp3 noodzakelijk? geef anders wat meer informatie dan kunnen we je beter helpen Happy, laughing
Gerardo    posted on 13-03-2006 12:58
Zou persoonlijk toch voor de Pioneer CDJ100 gaan. Is naar mijn bescheiden mening de beste keuze. Is weliswaar vrij basic, maar erg goed en betrouwbaar. Doet wat ie moet doen en je kan er prima meer mixen door de grote jog, goede snelstart functie, pitchcontrol, mastertempo etc. Kom daar bij andere merken in die prijsklasse maar eens om. Kortom, prima toestel om mee te beginnen.

Prijs < EUR 400,00 moet mogelijk zijn met beetje zoekwerk.

Groeten, Gerardo

the-melody    posted on 13-03-2006 13:02
kheb ook nog een CD200(!) van Jbsystems hier voor je liggen(100 euro). enja anders de cdj100Winking my eye
robbert    posted on 13-03-2006 13:26
Voor thuisgebruik de Numark axis-9..

Deze heeft lekker veel functies die ook nog eens goed werken.

De cdj-100 is inderdaad mooi voor een drive-in show, maar als je de spelers hoofdzakelijk thuis gebruikt zou ik deze toch niet kiezen.

greup    posted on 13-03-2006 14:03
Ik begin me toch aftevragen waarom mensen keer op keer zulk soort topics aanmaken. Alsof je zelf niet kunt bepalen wat het beste is voor je budget

Ik geloof dat er al 100 van dit soort topics lopen, en dat elke cd-speler die er op de markt is al wel 2 keer aan bod is gekomen. Oftewel, er is genoeg te vinden! een feit dat het openen van dit topic dus overbodig maakt.

Ook vraag ik me af, op het moment dat de topic opener aangeeft 600 euro totaal uit te kunnen geven voor z'n cd-spelers, waarom mensen met cdj 100 voor 400 euro aankomen....

2*400 = 800             800-600= 200 euro verschil

200*2.20= 440 Gulden verschil....

Nogal een redelijk groot prijs verschil dacht je niet......

Gerardo    posted on 13-03-2006 18:31
quote:
Poster: greup
Ik begin me toch aftevragen waarom mensen keer op keer zulk soort topics aanmaken. Alsof je zelf niet kunt bepalen wat het beste is voor je budget

Tja en ik snap niet waarom jij je zo druk maakt; Als iemand advies nodig heeft op DJ (Gear) gebied is ie hier aan het goeie adres, lijkt me. Ook al wordt er misschien een open deur ingetrapt.

Ik ben overigens met je eens dat de CDJ100's best wel wat duurder zijn dan het budget van Summler toelaat, maar ik zou zelf toch liever doorsparen en en DJ CD Speler kopen waar ik wat aan heb, dan voor weinig geld een B-Merk kopen die niet doet wat ik wil.

Just my s cents, Gerardo
User edit by Gerardo on 13-03-2006 @ 18:33:04 (1%)
Collin    posted on 13-03-2006 18:39
Poster: DJMichel
Ik heb de pioneer cdj-100 ook al onder de 400 euro gezien.

ook in Nederland , want dat wil hij graag ! ?

DJMichel    posted on 13-03-2006 18:46
ja bij audioboost
Dirkvh    posted on 13-03-2006 19:05
Op www.bafshop.nl staat de cdj 100s voor 377 euro. En de cdj 100s is egt een fijn en goede cd-speler. Kheb dr zelf ook eenWinking my eye
greup    posted on 13-03-2006 19:13
Poster: Dirkvh
Op www.bafshop.nl staat de cdj 100s voor 377 euro. En de cdj 100s is egt een fijn en goede cd-speler. Kheb dr zelf ook eenWinking my eye

Geen webshop reclamen...

audiob**st

...... over dozenschuivers gesproken

Tja en ik snap niet waarom jij je zo druk maakt; Als iemand advies nodig heeft op DJ (Gear) gebied is ie hier aan het goeie adres, lijkt me. Ook al wordt er misschien een open deur ingetrapt.

Ik ben overigens met je eens dat de CDJ100's best wel wat duurder zijn dan het budget van Summler toelaat, maar ik zou zelf toch liever doorsparen en en DJ CD Speler kopen waar ik wat aan heb, dan voor weinig geld een B-Merk kopen die niet doet wat ik wil.

Just my s cents, Gerardo

Als hij advies nodig heeft gaat hij EERST zoeken.... en mocht hij ondaks alle orientatie toch nog met onbeantwoorde vragen zitte,.. DAN gaat hij een topic openen.

K mag toch hopen dat binnekort niet iedereen gaat vragen wat hij met z´n geld moet doen... Dan wordt dit een lekker informatief forum (en dit forum zou best wel een stukje informatiever kunnen!)

DJMichel    posted on 13-03-2006 19:20
Poster: greup

...... over dozenschuivers gesproken

Waarom is dit geen goede winkel dan?

greup    posted on 13-03-2006 19:45
dat jij dozenschuivers slecht vind is een mening van jou... Ik zeg niet dat het slecht is ... * maar dat vind ik wel*  De ene consument vind een lage prijs nou eenmaal belangrijker dan iets meer betalen en daarbij garantie en serves ontvangen.

dat het een dozen schuiver is is ook simpel terug te vinden op o.a het denon dj forum...

LET OP : volgende bedrijven zijn geen Denon DJ dealer:
- Star-Dj tools
- Audio Boost
- Prowebshops
- WB

Wij hebben geen contacten met deze internetshops en kunnen
geen garantie geven op goede ondersteuning zoals u die van ons gewend bent.

Ons advies is om uw Denon te kopen bij een van onze Denon DJ dealers.

Herjan Mennegat
denondj.nl

Als mod's van mening zijn dat ik deze info niet mag posten zijn ze natuurlijk vrij om het te verwijderen...

DJMichel    posted on 13-03-2006 19:48
Ik heb ten eerste niet gezegd dat het een goede winkel is, ik vroeg me alleen af wat jij zo slecht vind aan de winkel Winking my eye. Ben het ook met je eens dat service en garantie erg belangrijk is, voor mijn aankomende cdj-200 ben ik daarom ook op zoek naar een winkel die kwa prijs en kwa service erg gunstig is. Audiob**st kan ik zo te horen wel laten vallen Winking my eye
DjStijn    posted on 25-03-2006 15:55
@DjCollinBosgraaf ik weet niet waar jij die pioneer hebt gezien maar ze staan al op internet voor 350 euro

This is an old Topic

No new postings for 6.465 days.
 Post CommentThat would be 215.5 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

86 Users online: 4 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 17.444
Most visitors online this month : 205
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.529.767

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy