new headphone, advies..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Re-klatS    posted on 23-02-2015 12:13

Hallo,

Mijn Stanton DJ pro 2000 heeft na bijna 14 jaar trouwe dienst nu toch echt bijna de geest gegeven.

En dus ben ik toe aan een nieuwe HP. Mijn budget is +/- € 100.

Ik zit zelf te denken aan weer de Stanton terug te halen, gewoon omdat hij zo goed bevalt.

Tenzij er hier mensen zijn die mij kunnen overtuigen om binnen mijn budget iets anders/beters te kiezen.

Er is momenteel zo veel keus, dat ik begin te twijfelen...

What do you think about new headphone, advies.. ??

Vote :   

Dyno    posted on 23-02-2015 17:33

Koptelefoons zijn er persoonlijk vind ik.

De één vindt een zwaardere beter, de ander een lichte.

Veel laag, weinig laag ...

Grote schelpen, kleine ....

De keuze is reuze, maar ik zou naar een winkel gaan waar je koptelefoons kan testen.

Succes!

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Winston    posted on 23-02-2015 18:38

Ik zou ook de Stanton terughalen in die prijsklasse. Maar mijn voorkeur gaat nu uit naar die V-Moda, die dus een stuk duurder is en dus buiten de prijsklasse.

Tic Toc
_Ivan_    posted on 23-02-2015 19:39

Zoals hierboven ook al wordt aangegeven. Ga naar een winkel en test ze simpelweg. Of probeer via vrienden het een en ander uit en bekijk wat jij prettig vind. Ik heb ooit eens een koptelefoon gekocht via een webshop, heel veel spijt van gehad, ding was absoluut niet wat ik er van had verwacht. 

Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 24-02-2015 14:56
1 member likes this  

Dat laatse is inderdaad het beste advies : Ga naar de winkel om de hoofdtelefoons te testen en beluisteren. Iets wat anderen goed vinden klinken hoef jij zelf niet goed te vinden...

En behalve kleur en ontwerp is inderdaad gewicht een factor die je moet meenemen in je besluit, maar ook het gevoel als je hem beet houd en opzet kan meespelen. In de meeste winkels kun je veel hoofdtelefoons even beluisteren om zo tot de juiste keuze te komen.

Let the BASS be louder
NCaffrey    posted on 18-03-2015 22:17

Ik weet niet of je ondertussen al een nieuwe hebt gevonden.. maar zoals hierboven ook al staat: Ga vooral af op je eigen smaak af en wat jij relaxt vindt.. En gewoon testen, maak er een dagje Bax-Shop van en ga headphones proberen!

Persoonlijk zou ik de Sennheiser HD-25 II aanraden, maar dit is natuurlijk puur een kwestie van smaak / eigen beleving. Succes!

sher    posted on 16-08-2015 16:32

Ik heb mijn Sennheiser HD 25-C II te koop 

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/koptelefoons-en-headsets/m956184821-sennheiser-hd-25-c-ii-koptelefoon.html?c=dc19031229f6638c93974e145c5889d4&previousPage=lr

This is an old Topic

No new postings for 2.963 days.
 Post CommentThat would be 98.8 months
or a whopping 8.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

102 Users online: 4 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 12.203
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 214.960.417