DJResource Party-Meeting 13 mei 2006 (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 12-03-2006 16:35
Er is een datum geprikt voor de Party/Meeting : zaterdag 13 Mei 2006

Locatie is centraal in Nederland, dus voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar : Austerlitz.... De exacte locatie heet : De Pyramide van Austerlitz.

Het is een partycentrum op de Utrechtse Heuvelrug, in rustieke omgeving die we lekker kunnen verstoren met wat Beats Winking my eye

We beginnen om 18u, in het partycentrum is ook voedsel en hapjes te verkrijgen, dus je kan hier ook eten. Zolang het gezellig is mogen we doorgaan, dus neem gerust mensen mee.

Er zal in de zaal een draai set worden opgesteld waarop gedraaid zal worden. We zitten er ook aan te denken om 2-3 setjes met gear en een hoofdtelefoon aan de zijkant te zetten zodat dit kan worden uitgetest (Nieuwe CDJ's, misschien een Vibe, CDX of DN-S3500, afhankelijk van medewerking van importeurs).

De entreekosten zijn 10 euro in de voorverkoop. Bij een kaartje zijn 2 consumptiemunten (a 1,50) inbegrepen. Aan de deur kosten de kaartjes 15 euro. We hebben hier een verschil in gemaakt omdat we van tevoren willen weten op hoeveel mensen we ongeveer moeten rekenen. Voor 50 mensen is een andere opzet c.q. indeling van de zaal nodig dan bij 200.

Stephanie heeft aangeboden om haar DVJ Roadshow DJ Booth neer te zetten als main booth.

Natuurlijk gaan Wim, Stephanie en ik een setje weggeven, maar er is nog meer tijd over die we kunnen opvullen. We willen 3 mensen ook in de gelegenheid stellen om hun kunsten te vertonen.

Wil jij ook draaien ?

Stuur dan je demo CD van maximaal 30 minuten live opname naar de DJResource Postbus. Wij zullen uit de inzendingen de 3 gelukkige hier op de site bekend maken. Uiterste inzenddatum is 15 april 2006.
En wie weet wat er allemaal nog voor onze voeten komt wat we bij dit feest kunnen betrekken.

Voor zover de plannen in ieder geval.

Om te bepalen of we door moeten gaan en de plannen om moeten gaan zetten naar werkelijkheid willen we graag weten wie er zeker een kaartje in de voorverkoop gaan kopen.
We denken dat voor een beetje gezelligheid toch wel minimaal 50 mensen nodig zijn op zo'n feest. Indien er veel minder inschrijvingen zijn weegt de moeite van alle voorbereidingen niet op tegen het aantal mensen dat hier plezier aan heeft.

Wie dus nu al heeft besloten om te komen wil ik dan ook verzoeken om een mailtje met je login naam te sturen naar het volgende e-mail adres :

<mail>info@djresource.eu</mail>

We gaan er dan wel vanuit dat deze mensen echt een kaartje willen hebben en zullen contact met je opnemen zodra deze beschikbaar zijn.

De mensen die een mail hebben gestuurd, graag in Dit Topic je naam posten zodat we een mooie deelnemers lijst hebben.
Let the BASS be louder

What do you think about DJResource Party-Meeting 13 mei 2006 ??

Vote :   

SnAcKBaRrY    posted on 27-03-2006 22:23
ik kom met z'n 2-en
zou het wel erg jammer vinden als het niet door gaat !
User edit by SnAcKBaRrY on 27-03-2006 @ 22:24:35 (100%)
Laidback    posted on 28-03-2006 00:14
hmmm.. had het er zaterdag aaf nog over met stephanie.. Hoop dat het doorgaat ...

32 mensen is niet zoooo veeel.. komop mensen.. Keep the Dj resource Spirit Alive !

nu is er een datum geprikt voor de Meeting.. neem ik aan dat er ook veel mensen komen Winking my eye

Greetsz!

Zuur    posted on 29-03-2006 10:44
Ik kan nog wel even kijken.

Zit alleen maar met vervoer!

DavyJ    posted on 30-03-2006 07:50
ik denk ook wel dat ik kom:D
greup    posted on 31-03-2006 08:28
Poster: DavyJ
ik denk ook wel dat ik kom:D

niet denken maar doen!

Prozei    posted on 02-04-2006 12:55
wat is de status jeroen,w.i.m ?? ??

User edit by Prozei on 02-04-2006 @ 12:55:27 (6%)
DJ-A    posted on 03-04-2006 16:28
lijkt me kicke!!!

hoop dat k mag
DJMichel    posted on 03-04-2006 21:16
Wat voor muziek wordt er eigenlijk gedraaid. Als er Jumpstyle, Drum & Base en een beetje Hiphop gedraaid wordt kan ik misschien wel wat mensjes meenemen. 
User edit by DJMichel on 03-04-2006 @ 21:17:21 (5%)
antwan    posted on 03-04-2006 21:58
Poster: DJMichel
Wat voor muziek wordt er eigenlijk gedraaid. Als er Jumpstyle, Drum & Base en een beetje Hiphop gedraaid wordt kan ik misschien wel wat mensjes meenemen. 

van alles wat, en iedereen die komt mag natuurlijk ook draaien (mits je een demo opstuurt en wordt uit gekozen)

DJMichel    posted on 03-04-2006 23:06
Dan ga ik proberen wat te regelen. Ik denk wel dat ik kom alleen ik durf het nog steeds niet voor 100% te zeggen. Er kan altijd nog iets anders tussen komen.
greup    posted on 04-04-2006 07:03
gezien het aantal aanmeldingen op een nog wel erg teleurstellend aantal staat is het niet echt aannemelijk dat men dit concept nog zal doorzetten.

Ook jammer is dat ik altijd een hoop mensen hoor zeggen dat ze komen, maar vervolgens zich toch niet opgeven.

Laidback    posted on 06-04-2006 02:49
Inderdaad!.. das heeeel jammer! Happy, laughing

Maar ok.. eeerst willen jullie het heeeel groot.. en vervolgens komt er bijna niemand..

Beetje jammer Unhappy

DJ-A    posted on 07-04-2006 22:03
gaat het nog wel doorConfused
Dj_Fantasy    posted on 08-04-2006 02:40
Is wel jammer dat het alleen in Nederlands is, was het in Belgie was ik mss wel gekomen, zou het niet mogelijk zijn voor ook een resource-meeting in Belgie, zijn toch ook veel belgische leden. Weet je wat 2 van de problemen kunnen zijn. Zoals in het toppic van Leeftijd al stond er zijn veel dj's op resource van 15, die mogen hebben waarschijnlijk geen vervoer eh!! 2. is gwn ja, dat er een groot deel ook van Belgie zijn op resource..en ook 15 jaar, kzie mij nog niet op men fiets naar nederland rijden hoor!!!

dj2dj.nl
djjw    posted on 18-04-2006 00:44
Aangezien er incl. W.I.M. en Lead en eventuele intro's 26 inschrijvingen zijn,

ga ik er vanuit dat het niet door gaat, jammer genoeg....

mis. dat dit al bevestigd kan worden door W.I.M. of Lead??

Lead    posted on 18-04-2006 09:22
Helaas is het zoals we al eerder melden : het gaat NIET door.

Op voorhand leken er veel mensen zin in een feestje te hebben waarna we het eens en ander zijn gaan voorbereiden. En als er dan in anderhalve maand 25 mensen inschrijven, inclusief de modjes/adjes dan heeft het naar ons idee op dit momenten geen zin om alle uit de kast te trekken. Wie weet ooit nog een keer, maaar voorlopig even geen grootschalige meeting.
Let the BASS be louder
robbiel    posted on 18-04-2006 13:41
Ahh jammer! had mezelf er op verheugd!
djjw    posted on 18-04-2006 19:48
nou ja jammer , maar het is wel logisch
Stephanie    posted on 19-04-2006 22:15
Heel erg jammer, initatief was leuk! Had me leuk geleken een wat gezichten bij namen te zien!
Laidback    posted on 20-04-2006 10:55
jupsz..
heel jammer..
volgende keer hopelijk beter!
anders komt iedereen gewoon volgende week even naar de nachtpracht ? :P
haha
Ik heb tenminste 1 Gezicht bij een naam ..
maar bij de rest ook een gezicht hebben.. zou wel leuk zijn..
zeker als je al best lang op het Fora zit..
en al Pro bent met (JAWEL) 1000 posts vanaf nu :P

ach.. het komt vast wel een keer Happy, laughing
daar gaan we vanuit toch ?

This is an old Topic

No new postings for 6.911 days.
 Post CommentThat would be 230.4 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 4 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 22.589
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.318.285