Ik heb (denk ik) een probleem met mij Pioneer cdj 100s. Als ik hem op pauze zet dan is hij niet stil maar lijkt het een geluid alsof hij blijft hangen. Volgens mij is dit niet standaard. Heeft er nog iemand meer zo'n apparaat? Geef dan even een antwoord of dit bij jou ook zo is.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het stutter-effect is 100% normaal. Sterker nog met je pitch op wide kan je er leuke effecten mee doen als je andere plaat nog draait, maar mss een wat saai uitro heeft
Idd.. helemaal normaal, wat je namelijk hoort is een loop van je frame (Das meestal 1/75ste van een seconde)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.