Hallo, ik ben al zo een jaartje aant draaien. Ik heb me over het laatst twee pioneer cdj-200's gekocht. Mijn mengpaneel is een tweedehands omnitronic (best wel tevreden over) maar ik wouw toch een nieuwe aanschaffen. Mijn budget gaat ongeveer tot 1000 euro. Ik dacht aan een ecler nuo 5 of een rodec. Zijn dit goede mixers voor die prijs? Ik had graag 4 ingangen want ik heb twee cd spelers en een laptop en wouw mis ooit nog een draaitafel kopen. Maar ook effecten. Ik weet dat er een forum is waar dit soort mixers met elkaar vergeleken zijn, maar ik wouw jullie mening weten vanuit jullie ervaring... Zijn er misschien nog andere mixers beter aan te raden dan deze? is het gemakkelijker om te werken met bv een rodec met daarop een effectenbox of met een mixer zonder effecten? gr
What do you think about welke mixer? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.