Draaiknop numark ndx 400 afgebroken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Henkiehimzel00    posted on 25-09-2014 20:56

Hallo

Er is een draaiknop van de numark ndx 400 afgebroken,kan ik die maken en hoe?

groet Henk

What do you think about Draaiknop numark ndx 400 afgebroken ??

Vote :   

Winston    posted on 25-09-2014 22:17

Afhankelijk van hoe het is afgebroken kan je het misschien nog met twee componentenlijm vastzetten.

Tic Toc
Estacy    posted on 27-09-2014 01:44

Beetje vaag. Wat is er afgebroken? is puur het plastic knopje afgebroken? Zo ja: nieuw knopje bestellen.

Is de hele potmeter afgebroken? Zo ja: lompe harrie :P dan moet je t laten maken. Aangezien je het hier zo niet uitgebreid vraagt denk ik dat je niet over de soldeerskills beschikt om een nieuwe potmeter er in te solderen.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 27-09-2014 15:20

Vraag mij dikwijls af hoe sommige gebruikers met hun gear om gaan.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 28-09-2014 20:29

Ik weet het wel. Roger. Of ze krijgen alles van mams of paps. Of ze bulken van de geld dat ze geen waarde hebben voor de spullen. Of het is een lompe vriend die denkt het is toch niet van mij. Als je er veel bloed zweet en tranen voor moet werken. Dan ga je wel zuinig met je spul om. 

CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Sebasz    posted on 28-09-2014 21:59

Poster: Tekhead

Vraag mij dikwijls af hoe sommige gebruikers met hun gear om gaan.

Als je ziet wat voor apparatuur ik meestal mee moet werken.  Mengpanelen doen het maar half (alleen kanaal 1 en 3 bijv), ontbreken allemaal knoppen. Ook cdj's zijn alle knoppen bijna van af. Play / cue knoppen halfgaar etc.

Tekhead    posted on 03-10-2014 23:31

Poster: Dolivieira

Ik weet het wel. Roger. Of ze krijgen alles van mams of paps. Of ze bulken van de geld dat ze geen waarde hebben voor de spullen. Of het is een lompe vriend die denkt het is toch niet van mij. Als je er veel bloed zweet en tranen voor moet werken. Dan ga je wel zuinig met je spul om. 

Idd Denis, mijn TT's beide rond de dertig jaar, rodec 17 jr, Denon 8 jaar, HP 7 jaar en nu net gestolen.....

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 3.759 days.
 Post CommentThat would be 125.3 months
or a whopping 10.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

218 Users online: 15 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 10.515
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.706.913