Hallo
Er is een draaiknop van de numark ndx 400 afgebroken,kan ik die maken en hoe?
groet Henk
Afhankelijk van hoe het is afgebroken kan je het misschien nog met twee componentenlijm vastzetten.
Beetje vaag. Wat is er afgebroken? is puur het plastic knopje afgebroken? Zo ja: nieuw knopje bestellen.
Is de hele potmeter afgebroken? Zo ja: lompe harrie :P dan moet je t laten maken. Aangezien je het hier zo niet uitgebreid vraagt denk ik dat je niet over de soldeerskills beschikt om een nieuwe potmeter er in te solderen.
Vraag mij dikwijls af hoe sommige gebruikers met hun gear om gaan.
Ik weet het wel. Roger. Of ze krijgen alles van mams of paps. Of ze bulken van de geld dat ze geen waarde hebben voor de spullen. Of het is een lompe vriend die denkt het is toch niet van mij. Als je er veel bloed zweet en tranen voor moet werken. Dan ga je wel zuinig met je spul om.
Poster: Tekhead
Vraag mij dikwijls af hoe sommige gebruikers met hun gear om gaan.
Als je ziet wat voor apparatuur ik meestal mee moet werken. Mengpanelen doen het maar half (alleen kanaal 1 en 3 bijv), ontbreken allemaal knoppen. Ook cdj's zijn alle knoppen bijna van af. Play / cue knoppen halfgaar etc.
Poster: Dolivieira
Ik weet het wel. Roger. Of ze krijgen alles van mams of paps. Of ze bulken van de geld dat ze geen waarde hebben voor de spullen. Of het is een lompe vriend die denkt het is toch niet van mij. Als je er veel bloed zweet en tranen voor moet werken. Dan ga je wel zuinig met je spul om.
Idd Denis, mijn TT's beide rond de dertig jaar, rodec 17 jr, Denon 8 jaar, HP 7 jaar en nu net gestolen.....