Nieuw hier!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Wopwop    posted on 18-09-2014 15:18

Hallo allemaal!

Ik ben Florian Kloekke en sinds een tijdje ben ik aan het proberen te dj'en en heb ik ook een leuke set aangeschaft.

Ik ben 18 jaar en heb veel hobbies. Klimmen, skate, slacklinen, dj'en en nog veel meer!

Ik heb een tijdje een Hercules Air gehad maar hiermee kon je niet beatmatchen want hij werkte niet helemaal goed.

Toen heb ik besloten om direct een goede set tweedehands te halen. Ik heb nu dus ook 2x Denon S3700 en 1x Denon X1100. Hiermee wil beatmatchen al redelijk en ik ben nog flink aan het oefenen. Een vriend organiseert een kerst gala op zijn studentenvereniging en als ik dan redelijk kan dj'en mag ik bij hem voor het eerst draaien! Maar daarvoor is nog erg veel nodig dus ik betwijfel nog of het gaat lukken haha. Tevens heb ik als speakers in mijn kamer 2x Canton gle 490 staan dus het geluid is ook goed aanwezig!

Ook heb ik nog geen DJ naam. Aangezien ik dit topic aanmaak kan misschien iemand me hier ook wel helpen

Ik hoop dat ik hier veel kan leren op het forum!

Greetz

Florian!

What do you think about Nieuw hier! ??

Vote :   

Wopwop    posted on 18-09-2014 15:20

*door een foutje van mijn computer is er een dubbelpost gekomen. Deze mag dus weg!

This is an old Topic

No new postings for 3.875 days.
 Post CommentThat would be 129.2 months
or a whopping 10.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

123 Users online: 44 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 1.514
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.855.344