Hallo Allemaal,
Ik heb sinds kort een set aangeschaft met een djx 750 alleen er werken 2 dingetjes niet.
Het blauwe cue lampje van ch-3 en van fx werken niet. Doen wel wat ze moeten doen maar geen lampje die weergeeft of het kanaal actief voorbeluistert wordt. Weet iemand toevallig waar je die lampjes kan laten vervangen of hoe je het zelf moet doen en hoeveel kost dat?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen maar het werkt wel irritant.
Mvg,
Floris
Poster: FlorisAdema
Hallo Allemaal, Ik heb sinds kort een set aangeschaft met een djx 750 alleen er werken 2 dingetjes niet. Het blauwe cue lampje van ch-3 en van fx werken niet. Doen wel wat ze moeten doen maar geen lampje die weergeeft of het kanaal actief voorbeluistert wordt. Weet iemand toevallig waar je die lampjes kan laten vervangen of hoe je het zelf moet doen en hoeveel kost dat? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen maar het werkt wel irritant. Mvg, Floris
Dat zijn LED-jes die voor een paar cent aan te schaffen zijn in de electro speciaalzaak. Het vervangen kan je ook zelf is niets aan, tenminste als je weet hoe je een soldeerbout moet hanteren, vooral een electro soldeerbout/pistool, als je dat niet kan laat het dan maar door iemand met kennis van zaken doen Ik vind het wel vreemd dat er niet 1 maar 2 lampjes defect zijn, die gaan heel lang mee. Ik weet niet of de mixer nog in Garantie is, zo ja breng hem dan maar sowieso binnen voor herstelling
als ie inderdaad nog in garantie is: terugsturen, Behringer geeft je volgens mij gewoon een nieuwe. Garantie bij Behringer is tegenwoordig iets van 3 jaar zonder vragen...
Zoals tek zegt: zeker zelf te vervangen mits je kan solderen.
Of je laat t repareren, dat hoeft niet duur te zijn. Is een reparateur een half uurtje max mee bezig en de onderdelen zijn niet duur. een euro of 20 lijkt me al wat hoog. Nou moet je jezelf afvragen of een DJX 750 die 20 euro waard is natuurlijk.