welk dj-gear?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

soundcollector    posted on 08-03-2006 13:41
Hallo,
ik ben al zo een jaartje aant draaien. Ik heb me over het laatst twee pioneer cdj-200's gekocht. Mijn mengpaneel is een tweedehands omnitronic (best wel tevreden over) maar ik wouw toch een nieuwe aanschaffen. Mijn budget gaat ongeveer tot 1000 euro. Ik dacht aan een ecler nuo 5 of een rodec.
Zijn dit goede mixers voor die prijs? Ik had graag 4 ingangen want ik heb twee cd spelers en een laptop en wouw mis ooit nog een draaitafel kopen. Maar ook effecten. Ik weet dat er een forum is waar dit soort mixers met elkaar vergeleken zijn, maar ik wouw jullie mening weten vanuit jullie ervaring...
Zijn er misschien nog andere mixers beter aan te raden dan deze?
EN als effecten box welke zouden jullie kopen?
Ik zou ook nog flightcases voor men pioneer cdj-200's moeten kopen, maar ik vind er nergens... suggesties
gr

What do you think about welk dj-gear? ??

Vote :   

Collin    posted on 08-03-2006 13:45
Als je mocht kiezen tussen Rodec & Eclere

zou ik als belg voor Rodec gaan ( alle belgische Dj's draaien bijna met Rodec )

maar daar niet om , zelf vind ik Rodec beter , omdat eclere teveel van dat digitale

inputs en outputs dingen heeft en die update gevallen

suc6 met je keuze , en als je budget een paar euro meer omhoog gaat zal ik voor

de Allen & Heath Xone 62 gaan !!

Jorrit    posted on 08-03-2006 14:19
Als je het mij vraagt heeft de Rodec hier niets te zoeken. Alle andere mixers zijn effect mixers namelijk, en de Rodec is een no-nonsence mixer zoals Dateq.

Je moet jezelf eerst afvragen wat je wil, een degelijkwerkpaard zonder al die toeters of bellen, of een mixer die een stuk meer opties heeft (en waar dus een stuk meer aan kapot kan).

_Ivan_    posted on 08-03-2006 14:19
Rodec heb ik ook al veel van gehoordWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
Jorrit    posted on 08-03-2006 14:20
ik zie net dat de topic dubbel is, slotje dus.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

90 Users online: 32 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 9.182
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.677.197