Hallo,
Ik ben een beginnend DJ en zou graag een Pioneer DDJ S1 kopen. Nu heb ik al wat ervaring met Traktor en ik zou dus bij Traktor willen blijven. De S1 is 'ontworpen' voor Serato, maar kan je hem ook (makkelijk) gebruiken met Traktor? Zo ja, hoe dan? Herkent Traktor de S1 of moet je andere zaken installeren/wijzigen om het te doen werken.
Is het dan niet beter op de DDJ-t1 te kopen. Die is speciaal gemaakt voor Traktor.
De T1 kan ik persoonlijk aanbevelen, helaas alleen nog 2e hands beschikbaar..
JE mist bij de T1 toch wel wat knoppen voor de nieuwe functies in Taaktor. Deze controller is uitgekomen op de rand dat Native Instruments met nieuwe software en functies kwam zoals remix decks. JE mist hiervoor wel wat knoppen op de T1 en ik vind de jogwheels van slechte kwaliteit. Denk dat je dan beter 2e hands een S4 kan scoren als je een goede controller wilt kopen voor Traktor.
Poster: bambamstudio
JE mist bij de T1 toch wel wat knoppen voor de nieuwe functies in Taaktor. Deze controller is uitgekomen op de rand dat Native Instruments met nieuwe software en functies kwam zoals remix decks. JE mist hiervoor wel wat knoppen op de T1 en ik vind de jogwheels van slechte kwaliteit. Denk dat je dan beter 2e hands een S4 kan scoren als je een goede controller wilt kopen voor Traktor.
Heeft een S4 dan wel al die knoppen ter beschikking voor die nieuwe functie's, de eerste generatie S4 bedoel ik ?
ja
Dat zou ook nog kunnen. Inderdaad een S4