Poster: soundcollectorEFX-500 of korg pad 2(ofzoiets) maar als je budget het toelaat een EFX-1000
Hallo,
ik ben al zo een jaartje aant draaien. Ik heb me over het laatst twee pioneer cdj-200's gekocht. Mijn mengpaneel is een tweedehands omnitronic (best wel tevreden over) maar ik wouw toch een nieuwe aanschaffen. Mijn budget gaat ongeveer tot 1000 euro. Ik dacht aan een ecler nuo 5 of een rodec.
Zijn dit goede mixers voor die prijs? Ik had graag 4 ingangen want ik heb twee cd spelers en een laptop en wouw mis ooit nog een draaitafel kopen. Maar ook effecten. Ik weet dat er een forum is waar dit soort mixers met elkaar vergeleken zijn, maar ik wouw jullie mening weten vanuit jullie ervaring...
Zijn er misschien nog andere mixers beter aan te raden dan deze?
EN als effecten box welke zouden jullie kopen?
Ik zou ook nog flightcases voor men pioneer cdj-200's moeten kopen, maar ik vind er nergens... suggesties
gr
Poster: Jorrit
Je moet jezelf eerst afvragen wat je wil, een degelijkwerkpaard zonder al die toeters of bellen, of een mixer die een stuk meer opties heeft (en waar dus een stuk meer aan kapot kan).wil jij een degelijke mixer waar alle basic spullen op zitten en ben je een lompe jongen kies dan voor de rodecof wil je een mixer met meerdere mogenlijkheden en effecten en ben je niet zo lomp als jorrit kies dan een nuo 5
of wil je een mixer met meerdere mogenlijkheden en effecten en ben je niet zo lomp als jorrit kies dan een nuo 5
Oh bedankt, waarom ben ik nu ineens lomp als ik vragen mag?
Trouwens, ik heb zelf een Synq SMX-1, zal ik die dan maar weg doen, ik ben er per slot van rekening toch te lomp voor.
Poster: Jorrit
Je moet jezelf eerst afvragen wat je wil, een degelijkwerkpaard zonder al die toeters of bellen, of een mixer die een stuk meer opties heeft (en waar dus een stuk meer aan kapot kan).ik mag er vanuitgaan dat je een mixer niet koopt om kapot te maken, en het scheelt als je een nuo 5 of andere mixer met effecten koopt dat je dan geen externe effcten bak hoeft te kopen, natuurlijk kunnen er dingen aan kapot gaan, maar dat ligt aan je zelf hoe je met je gear om gaat. dus als er iets snel kapot gaat is het meestal door menselijk toedoen en neit de apparatuur, mogt het wel de apparatuur zijndan heb je nog altijd garantie
Poster: Sandr
Ik denk dat je wel duidelijk heb laten merken dat jij voor een Nuo 5 zou kiezen..
Vrede op aarde
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.