Hallo, ik ben al zo een jaartje aant draaien. Ik heb me over het laatst twee pioneer cdj-200's gekocht. Mijn mengpaneel is een tweedehands omnitronic (best wel tevreden over) maar ik wouw toch een nieuwe aanschaffen. Mijn budget gaat ongeveer tot 1000 euro. Ik dacht aan een ecler nuo 5 of een rodec. Zijn dit goede mixers voor die prijs? Ik had graag 4 ingangen want ik heb twee cd spelers en een laptop en wouw mis ooit nog een draaitafel kopen. Maar ook effecten. Ik weet dat er een forum is waar dit soort mixers met elkaar vergeleken zijn, maar ik wouw jullie mening weten vanuit jullie ervaring... Zijn er misschien nog andere mixers beter aan te raden dan deze? EN als effecten box welke zouden jullie kopen? Ik zou ook nog flightcases voor men pioneer cdj-200's moeten kopen, maar ik vind er nergens... suggesties gr
What do you think about welk DJ-gear? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
NAV je poll moet je toch wel een idee hebben welke het zou moeten zijn?! · ecler nuo 5 16 · pioneer djm-600 18
Beide mixer (mengpanelen) zijn toppie wat nu?! simpel in mijn optiek...de meeste clubs hebben de DJM series, dus als jij ooit eens uit je slaapkamer moet om te gaan draaien is dat geen vreemd ding voor jou toch?
This is an old Topic
No new postings for 6.778 days. Post CommentThat would be 225.9 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.