Pioneer PLX-1000, opschudding in de draaitafelwereld
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bartjens    posted on 17-07-2014 09:16

En daar is ie dan, de Pioneer PLX-1000! De eerste draaitafel van Pioneer.

http://pioneerdj.com/english/pressrelease/entry/entry.php?ent=20140717

www.djbrowbeat.com

What do you think about Pioneer PLX-1000, opschudding in de draaitafelwereld ??

Vote :   

Bartjens    posted on 17-07-2014 09:36

Hhhmmzz, editten van je beginpost wil nog niet..

Vandaag kondigt Pioneer de PLX-1000 Direct Drive draaitafel aan. Deze draaitafel heeft alle features die te verwachten zijn op een draaitafel zoals een sterke Direct Drive motor, instelbare pitch schaal en afneembare kabels. Het onderhoud aan de tulpkabel of aarde draad behoort hiermee tot de verleden tijd.

Ook is R&D gestoken in het verbeteren van de geluidskwaliteit en verhogen van de weerstand tegen ‘feedback’ (terugkoppeling van geluid wat opgepikt wordt door het element). Door gebruik te maken van een hoge kwaliteit tulp chassisdeel wordt de maximale geluidskwaliteit behouden.

De basis van de speler en de binnenkant van de tonearm zijn voorzien van een speciale laag dempend rubber wat ervoor zorgt dat feedback weinig kans heeft.

Voor alle informatie en specificaties : zie bijgesloten engelstalig of nederlands persbericht.

De Pioneer PLX-1000 zal verkrijgbaar zijn vanaf september 2014
De adviesprijs van de PLX-1000 is 587,- EXCL BTW (±699,- incl.)

PLX-1000-1

PLX-1000-2PLX-1000-3

PLX-1000-4

Youtube

Bron

www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 17-07-2014 @ 09:54:49 (100%)
Lead    posted on 17-07-2014 11:35

Ik zal van het weekend het editten van je openingspost nalopen, hoopte dat ik het had opgelost.

Let the BASS be louder
kollius    posted on 17-07-2014 13:04

Nice, dit wil ik wel hebben. Hopelijk houden de winkels zich aan de richtprijs. Die vind ik redelijk.

Dolivieira    posted on 17-07-2014 20:38

Ik blijft er bij dat dit een technics in een pioneer jasje is. Dus ik zie niet een reden om mijn Technics SL1210MK2 om te ruilen voor deze tafels. Zal me niet verbazen dat pioneer en Panasonic het op een akkoordje hebben gegooid en Pioneer de draaitafel heeft opgepimpt.  

Maar dat wil niet zeggen dat pioneer er een mooie tafel er van gemaakt heeft. Netjes afgewerkt met niet te veel poespas. Wat ik me wel afvraag of die slipmatten wel los te krijgen zijn. 

CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Dyno    posted on 18-07-2014 21:41

Poster: Dolivieira

...... Zal me niet verbazen dat pioneer en Panasonic het op een akkoordje hebben gegooid en Pioneer de draaitafel heeft opgepimpt.   Maar dat wil niet zeggen dat pioneer er een mooie tafel er van gemaakt heeft. ...... 

Dat is niet nodig.

Na 25 jaar verloopt een patent op een ontwerp, dus iedereen is vrij om het na te maken, of in dit geval, na te maken en op te pimpen.

Zelfde is bijvoorbeeld met LEGO. Iedereen mag het nu namaken.

Maar net als met LEGO, mocht ik zo iets willen kopen, koop ik toch de enige echte LEGO en niet de namaak.

Hetzelfde met draaitafels. Ik heb liever de 'echte originele', hoewel de Pioneers er inderdaad goed uit zien.

Ik zou dus ook nooit mijn 2 Technics weg doen. Ze zien er beide nog supergoed uit (heb een 1200 en een 1210) en werken gewoon als nieuwe. Zelfs de strobe lampjes doen het allebei nog!!

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Sebasz    posted on 18-07-2014 23:10

'Opschudding in de draaitafelwereld' haha in die wereld valt weinig op te schudden die is al lang niet meer zo groot. Ik vind het daarom ook vreemd dat ze nog de moeite hebben genomen. Waarschijnlijk heeft het niet zo heel veel moeite gekost (ontwerp van Panasonic 'geleend' en een ander plaatje erop) en denken ze toch nog een paar knaken te verdienen.

Ik had mijn geld er als bedrijf iig niet op ingezet.

Dolivieira    posted on 19-07-2014 08:59

Poster: Dyno

Dat is niet nodig. Na 25 jaar verloopt een patent op een ontwerp, dus iedereen is vrij om het na te maken, of in dit geval, na te maken en op te pimpen. Zelfde is bijvoorbeeld met LEGO. Iedereen mag het nu namaken. Maar net als met LEGO, mocht ik zo iets willen kopen, koop ik toch de enige echte LEGO en niet de namaak. Hetzelfde met draaitafels. Ik heb liever de 'echte originele', hoewel de Pioneers er inderdaad goed uit zien. Ik zou dus ook nooit mijn 2 Technics weg doen. Ze zien er beide nog supergoed uit (heb een 1200 en een 1210) en werken gewoon als nieuwe. Zelfs de strobe lampjes doen het allebei nog!!

Idd Rick. Wat ik wel zou willen is mijn technics op laten pimpen. 

Costum Made Technics

En dan die zwarte met grijze tonearm houder

Ywe    posted on 19-07-2014 10:39

Ik denk dat het inderdaad vullen van een gat is, clubs die nu draaitafel dj's boeken zullen ook deze nemen denk ik, ze gaan dan voor volledige pioneer booth. Voor pioneer waarschijnlijk niet super veel geld kwijt aan Research & Development, maar toch interessant voor ze om op alle gebieden van het DJ vlak een product te bieden!

Estacy    posted on 19-07-2014 12:02

Poster: Dyno

Dat is niet nodig. Na 25 jaar verloopt een patent op een ontwerp, dus iedereen is vrij om het na te maken, of in dit geval, na te maken en op te pimpen.

Klopt, maar het zou wel handig zijn voor Pioneer als ze een beetje van de tooling uit de technics fabriek hebben, want mallen enzo zijn heel erg duur. 

R&D zit er inderdaad nauwelijks in, dingen als RCA outputs ipv vaste kabels, hogere pitch range, gewoon dingen die op een volgende technics ook hadden moeten zitten. 

Maar nu de specs tevoren zijn gekomen, denk ik dat we hier niet met een technics kloon te maken hebben, maar met een dikke Hanpin, zoals de Stanton 150. Hier zit namelijk die oersterke motor in (0.3 sec startup, Technics heeft 0.7). 

Wat ik nu wil zien is fotos van dit ding in heel veel stukjes. Hoe ziet ie er van binnen uit? hoe zit de isolatie in elkaar, hoe is de motor opgebouwd? Want aan de buitenkant lijkt het op een Technics, maar dat is maar uiterlijk. 

Niet dat het erg is als het een Hanpin is, integendeel. Hoewel daar nooit klachten van komen heb ook nog nooit verhalen gehoord van die dingen die 10 jaar in een club worden mishandeld. 

Ook vraag ik me af hoe de 'feeling' is, vooral die pitch control. Ik denk niet dat er ook maar één dj product is die zijn pitch control zo goed voor elkaar had als technics 

Prijs vindt ik redelijk, in het laatste jaar van Technics kostten ze ook 700 euro, en er zijn nu nog steeds MK5s te koop op marktplaats voor 700 per stuk.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lead    posted on 21-07-2014 14:16

De feeling is prima hoor, draait lekker weg...

Check ook even de demo video van TLM, die heeft hem al gehad om eens te kijken hoe hij scratched...

Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 26-07-2014 05:46

Poster: Lead

De feeling is prima hoor, draait lekker weg... Check ook even de demo video van TLM, die heeft hem al gehad om eens te kijken hoe hij scratched...

Vind het jammer dat Pioneer nu deze TT op de markt brengt, een SL-12xx Cloon met wat kleine aanpassingen en extra's waar niemand iets aan heeft en totaal geen toegevoegde waarde zijn, dit enkel om niet een volledige copy cat te zijn van de SL's, net zoals al die OEM TT's dat ook zijn/waren. 

Versta me niet verkeerd, Pioneer heeft uiteraard het recht om een TT op de markt te brengen, net zoals elke producent dat recht heeft, alleen sterkt dit het geloof van heel vele gebruikers en dj's dat Pioneer er nooit in zou slagen om met een eigen ontwerp en research een concurrent te zijn voor een oer-oud concept van Technics, en dat ze nu gaan profiteren van de dood van een ander om trachten als nieuwe standaard te worden aanzien, en dat gevoel heb ik ook, ik vind dit een gemiste kans van Pioneer.

Btw, uiteraard kan je ook scratchen met deze TT's, zou anders een zware afgang zijn, maar scratchen boeit mij niet, en als scratchen voor mij een must zou zijn zou ik geen SL of Pioneer kiezen maar voluit voor Vestax gaan.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 27-07-2014 19:17

Tekhead @ Ik denk ook het zelfde zoals mijn eerste post al deed vermoeden. Ik denk dat pioneer wel met deze draaitafelhet gat naar vinyl dj probeert te dichten. Je moet het zo zien dat kwa hardware dat de enige was dat ze niet hadden. Andere merken hadden dat wel. Zie Numark, Gemini, Reloop, Stanton enz enz. Dat die heel goed gaat verkopen daar ben ik heel kritische mee. Ik denk van niet. Maar dit is voor pioneer een bijzaak. Ben je echt pioneer fan en wil je een pioneer draaitafel dan is die er nu ook. Kwa research hoofde ze niet veel te doen en ik blijf er bij dat flatscreen mark van pioneer naar panasonic is gegaan hebben zij weer de draaitafel technologie van Technics(Panasonic) naar Pioneer. En misschien zit ik er naast maar dat krijgen wij toch nooit te weten. Al met al is het een zeer mooie draaitafel geworden met alle shit op de juiste plek. Maar ik heb mijn Technics SL1210s en die voldoen nog net als ze uit de fabriek komen. Ze zien er alleen jammer genoeg niet meer zo uit. Heb ze al 20 Jaar in mijn bezit, dus dan mag het wel. 

Tekhead    posted on 07-08-2014 02:00

Poster: Dolivieira

Tekhead @ Ik denk ook het zelfde zoals mijn eerste post al deed vermoeden. Ik denk dat pioneer wel met deze draaitafelhet gat naar vinyl dj probeert te dichten. Je moet het zo zien dat kwa hardware dat de enige was dat ze niet hadden. Andere merken hadden dat wel. Zie Numark, Gemini, Reloop, Stanton enz enz. Dat die heel goed gaat verkopen daar ben ik heel kritische mee. Ik denk van niet. Maar dit is voor pioneer een bijzaak. Ben je echt pioneer fan en wil je een pioneer draaitafel dan is die er nu ook. Kwa research hoofde ze niet veel te doen en ik blijf er bij dat flatscreen mark van pioneer naar panasonic is gegaan hebben zij weer de draaitafel technologie van Technics(Panasonic) naar Pioneer. En misschien zit ik er naast maar dat krijgen wij toch nooit te weten. Al met al is het een zeer mooie draaitafel geworden met alle shit op de juiste plek. Maar ik heb mijn Technics SL1210s en die voldoen nog net als ze uit de fabriek komen. Ze zien er alleen jammer genoeg niet meer zo uit. Heb ze al 20 Jaar in mijn bezit, dus dan mag het wel. 

Het zou kunnen Dennis, maar ik bekijk ook andere piste's en dan besluit gemaakt, denk ik eerder dat ze die TT's als prestigeproject in hun gamma opnemen, eerder dan dat vinylgat op te vullen. Zoals je opmerkt, wil je alleen maar Pioneer Gear, dan zal je voor die Pioneer gaan maar of ze de in verhuur gemakkelijk hun weg gaan vinden betwijfel ik, maar zal Pioneer niet om te doen zijn.

Dat Pioneer nu de TT technologie mag overpakken als compensatie voor hun Flatscreens naar Panasonic is niet juist Dennis. Panasonic is benaderd geweest door Pioneer om zaken te doen, niet andersom. Panasonic tv's haalde een veel beter verkoopresultaat dan Pioneer, niet zozeer omdat Panasonic minder prijzig was, maar vooral om hun betere en warmere beeldkwaliteit (lampen, weet je wel)vonden ze veel meer afnemers dan Pioneer, Pioneer had geen antwoord naar Panasonic toe en na een zoveelste jaar op rij leed de TV afdeling zwaar verlies en om die tendens te stoppen zijn ze hun TV's gaan bestellen bij Panasonic.

Ik vind het ook mooie draaitafels, al wil ik ze zo snel mogelijk eens voelen , maar daar blijft het ook bij, mijn SL's-xxxx zijn nog een stuk ouder dan de jouwe, namelijk 32 en 33 jr en die zijn optisch helemaal opgeleefd en gaan in afzienbare tijd een remake tegemoet en dan kunnen die weer makkelijk 30 jr mee.

richie-37    posted on 28-08-2014 00:56

Paar keer gemaild met titel en functie, niets teruggekregen over de binnekant qua motor en caps, ik gok op de zelfde troep als stanton superoems, maar die torque kun je erg makkelijk hoog maken, daar verkijkt iedereen zich op. De technick mk-5 ligeen de draden al in een rubber koker , alleen hoe komen die wow en flutter er zo slecht uit+duurdere bekaling en demping en neem ik aan redelijk dure rca's..... Van binnen is het niets bijzonders en ik hou niet van merken welke bijna alles kopieren. Maar het is leuk als mijn eerste draaitafel, behalve de componentenprijs.

Valt me op dat veel dj's geen doe het zelvers van hun gear zijn, ben je dan ern dj?. Dat is de hele hoofdmoot van de technics, elke luk kan hem repareren... ja ja wees gerust elke tafel kan het bij.... , alleen bij een superoem zit hij volllll met su'scon shit caps en dat heeft technics en vestax niet, dus wat moet je met zo'n nieuw deck, voor dat geld en zulkdecaudio waarden.    Voor 1000 een mkg5 kopen refurbished. Zit de nieuwe trafo in (2009).

Ik vind de pioneer mooi, maar je mag niets doen anders vervalt decgarantie en ik vind hem te duur voor een kopie .

Wie heeft er wat aan die starttijden, niemand.... en constant lopen is technics , de oude zak, de beste in. en er zijn voor de pioneer, net als voor die stanton shit superoems geen onderdeeltje te krijgen.

Conclusie: mooi, leuke al lang aanwezige demping, maar slechte waarden en blijft pioneer welk geen superrijk draaitafel verleden heeft en dat koppel.... zinloos, ja het sloopt de boel sneller, maar wie gebruikt het? daadwerkelijk?

En uitstellen is zo pioneerachtig, + tuningkits te koop voor te hnics, qua spuiten ligt het nivo triest laag , neem dit bijv

http://www.technics1200s.com/index.php?p=1_32_Paint.   zulk werk stuurk ik direct weer terug, dat kan een kind en wees slim , sloop alles eruit en laat het door een autospuiter in de buurt doen. Vooral die zwarte platter waar veelste veel verf is gebruikt+ prijs. Ik mag geen namen zeggen, maar pm me anders, is coated, maar wel erg strak en je kan het makkelijk zelf doen..... goede verf , geduld(velen willen te haastig). Vorige week platter zwart... mnee merecedesvelg zilver... mooi, maar ik wil juist twee vestax pdx een andere kleur geven en nu donker blauw---> nee

Maar ik ken wel iemand voor je deck, je platter is lastig.Maar een spuiterij doet je deck en platter voor 175 in jouwwww kleur.... En dat zit je zelden en ze geven garantie.  ps vraag kleurcode.

Maar waarom maakt pioneer van een rca een verkoopitem?.... Omdat je andres twee rca's moet hallen en twee gaatjes borden en meteen je oude kabels vervangen moet. Men laat zich gekmaken door niets en q-bert ziet weer centen: pioneer , stanton, dat onderliggertje van rane, vestax, dj-tech. Daar moet je niet op letten, dievis zijn zakken aan het vullen met platen, welke wel high q zijn. En de rest doet het metvrane en groot gelijk..... daar kan niets tegenop, tank

en serato.. klaar.

Estacy    posted on 29-08-2014 16:49

wat

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 07-09-2014 01:32

Poster: Estacy

wat

Kheb het al 4X gelezen en denk dat ik een benaderende samenvatting heb kunnen maken

Poster: richie-37

Paar keer gemaild met titel en functie, niets teruggekregen over de binnekant qua motor en caps, ik gok op de zelfde troep als stanton superoems, maar die torque kun je erg makkelijk hoog maken, daar verkijkt iedereen zich op. De technick mk-5 ligeen de draden al in een rubber koker , alleen hoe komen die wow en flutter er zo slecht uit+duurdere bekaling en demping en neem ik aan redelijk dure rca's..... Van binnen is het niets bijzonders en ik hou niet van merken welke bijna alles kopieren. Maar het is leuk als mijn eerste draaitafel, behalve de componentenprijs. Valt me op dat veel dj's geen doe het zelvers van hun gear zijn, ben je dan ern dj?. Dat is de hele hoofdmoot van de technics, elke luk kan hem repareren... ja ja wees gerust elke tafel kan het bij.... , alleen bij een superoem zit hij volllll met su'scon shit caps en dat heeft technics en vestax niet, dus wat moet je met zo'n nieuw deck, voor dat geld en zulkdecaudio waarden.    Voor 1000 een mkg5 kopen refurbished. Zit de nieuwe trafo in (2009).   Ik vind de pioneer mooi, maar je mag niets doen anders vervalt decgarantie en ik vind hem te duur voor een kopie . Wie heeft er wat aan die starttijden, niemand.... en constant lopen is technics , de oude zak, de beste in. en er zijn voor de pioneer, net als voor die stanton shit superoems geen onderdeeltje te krijgen. Conclusie: mooi, leuke al lang aanwezige demping, maar slechte waarden en blijft pioneer welk geen superrijk draaitafel verleden heeft en dat koppel.... zinloos, ja het sloopt de boel sneller, maar wie gebruikt het? daadwerkelijk? En uitstellen is zo pioneerachtig, + tuningkits te koop voor te hnics, qua spuiten ligt het nivo triest laag , neem dit bijv http://www.technics1200s.com/index.php?p=1_32_Paint.   zulk werk stuurk ik direct weer terug, dat kan een kind en wees slim , sloop alles eruit en laat het door een autospuiter in de buurt doen. Vooral die zwarte platter waar veelste veel verf is gebruikt+ prijs. Ik mag geen namen zeggen, maar pm me anders, is coated, maar wel erg strak en je kan het makkelijk zelf doen..... goede verf , geduld(velen willen te haastig). Vorige week platter zwart... mnee merecedesvelg zilver... mooi, maar ik wil juist twee vestax pdx een andere kleur geven en nu donker blauw---> nee Maar ik ken wel iemand voor je deck, je platter is lastig.Maar een spuiterij doet je deck en platter voor 175 in jouwwww kleur.... En dat zit je zelden en ze geven garantie.  ps vraag kleurcode. Maar waarom maakt pioneer van een rca een verkoopitem?.... Omdat je andres twee rca's moet hallen en twee gaatjes borden en meteen je oude kabels vervangen moet. Men laat zich gekmaken door niets en q-bert ziet weer centen: pioneer , stanton, dat onderliggertje van rane, vestax, dj-tech. Daar moet je niet op letten, dievis zijn zakken aan het vullen met platen, welke wel high q zijn. En de rest doet het metvrane en groot gelijk..... daar kan niets tegenop, tank   en serato.. klaar.  

Zeg gast, af en toe eens ademen, in en uit en in en uit.... voilà sé en nu even analyseren.

Je bent duidelijk geen Pioneer fan, niet erg want je bent zeker niet alleen, maar sommige opmerkingen houden echt geen steek en doet me vragen stellen over je kennis van apparatuur.  Even later wordt Stanton je volgende slachtoffer met weer een lachwekkende opmerking over hun ST150 om na een heel onsamenhangend verhaal de loftrompet te luiden over de Technics TT's hun kwaliteit en betrouwbaarheid en dit is wel correct, en dan plotseling helemaal uit de lucht komen gevallen je aanval naar een customize bedrijf voor Technics SL's maar ben je wel zo goed om op aanvraag producten en toebehoren te leveren, wat is nu eigenlijk je bedoeling ?

bambamstudio    posted on 07-09-2014 11:12

Wat mij opvalt is dat er inderdaad veel opschudding ontstaat om een super OEM, ja ik kies deze woorden omdat ik, als ik de specs vergelijk van andere draaitefels deze nagenoeg hetzelfde zijn. Die dan ook nog eens 699 euro kost. Dat je ineens leest dat er mensen roepen 'YES de draaitafel in terug'. Dan heb ik een What the Fuck momentje... wat die is nooit weggeweest. En iedere draaitafel met meer torq heb ik altijd beter gevonden dan een SL 1200. 

Ik heb de pio afgelopen week vergeleken met de synq xtrm1 en ik voel qua torq ed geen verschil, ook de kwaliteit van de spelers zelf zijn naar mijn mening gelijk. 

Net als beats en apple schaar ik pioneer ook op de lijst van prijs/kwaliteit klopt niet. Je betaald net iet teveel voor het product, en als je er dat voor over hebt is dat prima. Want de producten zijn gewoon goed, maar steken niet boven de rest uit. 

CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Tekhead    posted on 07-09-2014 12:45

Poster: bambamstudio

Wat mij opvalt is dat er inderdaad veel opschudding ontstaat om een super OEM, ja ik kies deze woorden omdat ik, als ik de specs vergelijk van andere draaitefels deze nagenoeg hetzelfde zijn. Die dan ook nog eens 699 euro kost. Dat je ineens leest dat er mensen roepen 'YES de draaitafel in terug'. Dan heb ik een What the Fuck momentje... wat die is nooit weggeweest. En iedere draaitafel met meer torq heb ik altijd beter gevonden dan een SL 1200.  Ik heb de pio afgelopen week vergeleken met de synq xtrm1 en ik voel qua torq ed geen verschil, ook de kwaliteit van de spelers zelf zijn naar mijn mening gelijk.  Net als beats en apple schaar ik pioneer ook op de lijst van prijs/kwaliteit klopt niet. Je betaald net iet teveel voor het product, en als je er dat voor over hebt is dat prima. Want de producten zijn gewoon goed, maar steken niet boven de rest uit. 

Gelijk ik boven al melde, hij voelt aan gelijk een OEMbak, niet als een Technics daar ben ik het met je eens Marc. Echter vind ik die krachtigere torq vd OEM's niet zo een meerwaarde om te besluiten dergelijke TT in te wisselen voor Technics, maar dit zeg ik wel als old skool vinyl dj, rookies in de vinyl zullen daar mss anders over denken. Wat betreft de bouwkwaliteit heb ik m'n twijfels zoals bij die meeste OEM bakken, het oogt en voelt in't begin wel allemaal heel goed maar na enige tijd en intensief gebruik is dat goed gevoel heel wat minder, zal mss persoonlijke ervaring zijn. Het is idd een mooie draaitafel en voor Pioneer mss de link naar een volledig gamma in hun DJ afdeling, doch zie ik de meerwaarde voor hen er niet van in. De toekomst zal het wel uitwijzen 

bambamstudio    posted on 07-09-2014 13:28

Met een sl1200 heb je veel minder controle over de platter zoals bijsturen, afremmen dan met een OEM. Ik vanaf begin jaren 80 op Technics gedraaid, maar toen ik de eind jaren 90 mijn eerste Vestax PDX2000 begin kocht had ik direct zoiets van: waar was jij al die jaren. Was mijn vertrouwde Technics snel vergeten

CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Tekhead    posted on 07-09-2014 17:27

Poster: bambamstudio

Met een sl1200 heb je veel minder controle over de platter zoals bijsturen, afremmen dan met een OEM. Ik vanaf begin jaren 80 op Technics gedraaid, maar toen ik de eind jaren 90 mijn eerste Vestax PDX2000 begin kocht had ik direct zoiets van: waar was jij al die jaren. Was mijn vertrouwde Technics snel vergeten

Ik heb daar nooit problemen mee gehad met platter controle van Technics, ook niet met een OEM, heb dan ook nooit de behoefte gehad om te veranderen, maar je hebt gelijk, Vestax is een top draaitafel waar ik ook graag mee speelde.

This is an old Topic

No new postings for 3.848 days.
 Post CommentThat would be 128.3 months
or a whopping 10.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

181 Users online: 9 Guests (172 Unknown)
Pages generated today : 15.346
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.270.411