Eigenlijk is het InMusic Brands koopt Denon product lines over van D&M Holdings maar dat doet bij de meeste geen lampje branden. InMusic Brands is een Holding die o.a. de Merken Numark, Akai en ION bezit heeft Denon PL gekocht, Denon P.L. is zowel Denon-dj, Denon Professional en Denon Home en ook nog Marantz Professional, sommige vinden dit een goede aankoop en een goed moment omdat Denon P.L. maar niet uit de rode cijfers geraakt, en D&M holdings er de stekker zou uittrekken en dus ook het merk Marantz zou verdwijnen waardoor 2 iconen uit zowel P.A. als High-End zouden verdwijnen, en dat zou jammer zijn vonden ze ook bij InBrands Holdings. Voor een prikje komen ze in het bezit van alles wat met die 3 merken te maken heeft, patenten en ingenieurs inbegrepen, het is enkel afwachten wat ze nu met deze merken van plan zijn net zoals met hun eigen merken, daar zijn ze zelf nog niet helemaal uit, benieuwd naar het vervolg.
Hehe, je zou iets vaker op de enter toets mogen drukken Tekhead, maar is sereus nieuw. Ik heb hem gelijk in het News gepost met de originele website
Inmusic buys Denon and Marantz
Ik denk dat er in de markt niet veel van deze stap gemerkt zal worden. Wellicht gaan ze het marketing techischo voer een andere boeg gooien
Poster: Lead
Hehe, je zou iets vaker op de enter toets mogen drukken Tekhead, maar is sereus nieuw. Ik heb hem gelijk in het News gepost met de originele website
Inmusic buys Denon and Marantz Ik denk dat er in de markt niet veel van deze stap gemerkt zal worden. Wellicht gaan ze het marketing techischo voer een andere boeg gooien
Wat bedoel je daarmee met meer op de enter toets drukken ?
Awel bedankt voor het juist te plaatsen (news forum), af en toe eens als eerste serieus nieuws posten is leuk.
Ik denk ook niet dat het de bedoeling is om de Denon of Marantz producten in de toekomst onder de merknaam Numark op de markt te brengen, elk merk heeft z'n eigen liefhebbers en reputatie en dan is een nieuwe merknaam kleven op een bestaand en gekend product nooit een goede zet, het risico voor klantenverlies is zeer reëel en ik denk dat Inmusic dat ook beseft en ze een andere strategie gaan aanwenden om de resultaten van beide op te krikken.
Ik denk dat je wat meer punten moet plaatsen in je zinnen, Tekhead. Dat leest makkelijker. Kortere zinnen maken.
Tof nieuws wel, hoop op nieuwe spullen van Marantz en Denon is nooit slecht.
Poster: macmiata
Ik denk dat je wat meer punten moet plaatsen in je zinnen, Tekhead. Dat leest makkelijker. Kortere zinnen maken. Tof nieuws wel, hoop op nieuwe spullen van Marantz en Denon is nooit slecht.
Ik begin een zin met een hoofdletter en gebruik altijd leestekens, en onderbouw steeds mijn mening, daardoor zijn de zinnen iets langer, typisch Vlaams zeker ?
Marantz zal wel enkel de high-end markt blijven bedienen, Denon is nog niet zeker of die in al hun huidige segmenten aanwezig gaan blijven of dat die zich gaan toespitsen op 1 bepaalde categorie en de rest gaan afstoten, al is zoiets bijzonder risicovol.
Beetje meer aandacht op ondersteuning en aftersales zou geen kwaad kunnen bij Denon DJ....
Ben benieuwd of dit iets wordt, even afgezien van het financiele plaatje. Inmusic heeft niet echt audio spul, allemaal DJ en producer spul.
D&M had niet alleen marantz en Denon maar ook een hoop andere hifi merken. Vraag me af of dit producttechnisch positief is voor marantz en Denon omdat ze niet meer kunnen vissen uit dezelfde grote kennisvijver als bij D&M
De DNS1000 spelertjes waren leuke instappers, voor de rest is er niet veel blijven hangen (Alleen de foto van de DNS3500 met de draaiende platter wat niet werkte)
@Snoey heb zelf alweer 3 jaar de DN-S3700's. Werken nog steeds prima en heb er toch al menigmaal mee gedraaid. De draaiende platter werkt ook gewoon goed. De DN-SC3900 zien er ook erg mooi uit, maar dat is uiteraard smaak.
Mocht je geen draaiende platter willen dan kun je ook eens kijken naar de DN-SC2900. Die ben ik toch al in een aantal bars tegengekomen.
Al met al, voor de mensen die niet persé Pioneer hoeven is Denon nog steeds een prima alternatief.
Heb zelf Pioneer. Maar Denon heeft altijd goed spul gehad.
Wordt Denon dan ook een soort playmobil? Kijkend naar Numark spullen... (kwaliteit waarschijnlijk nog niet eens zo heel verkeerd dat Numark, maar toch)
Hoop het niet, dan denk ik dat het bestaansrecht snel voorbij is. Dan blijft idd alleen nog pioneer over v.w.b. cd/media-spelers
nah reloop heeft ook wel leuk spul, al is dat niet te vergelijken met pioneer (net zoals denon of numark). reloop zit bij mij nog wat hoger ook, kwalitatief en functioneel best goede spullen. ziet er vaak ook beter uit dan numark/denon en werkt meestal meer zoals een pioneer apparaat
Man man toch, wat een gehak op Denon spul, blijkbaar weten de meeste niet eens dat Denon al DJ spul maakte toen Pioneer enkel plastic home (& cheap quality) hifi op de markt had en voor hun betere spul de onderdelen bij andere fabrikanten kocht, het is mede dankzij o.a. Denon dat Pioneer staat waar ze nu staan, een beetje respect voor 1 van de Pioniers in de DJ gear scene is wel op z'n plaats denk ik.
Nah ik heb wel eens met hun cd spelers gewerkt maar dat was niet zo'n best spul. Kwalitatief gezien misschien niet zo verkeerd, maar gebruiksgemak / feeling toch wel onder de maat vergeleken met pioneer (of reloop toch ook wel).
Poster: Sebasz
Nah ik heb wel eens met hun cd spelers gewerkt maar dat was niet zo'n best spul. Kwalitatief gezien misschien niet zo verkeerd, maar gebruiksgemak / feeling toch wel onder de maat vergeleken met pioneer (of reloop toch ook wel).
Hun gebruiksgemak heeft altijd wel hun zwakke punt geweest, aal vind ik dat dit al jaren fel verbeterd is, maar je hebt idd wel een punt Sebasz
Onder de maat, schroef je pioneer een open en een denon, dan zie je wie onder de maat verkoopt, wat heeft pioneer zelfs nu in de prijsklasse van denon om mee te concurreren en jij betaalt voor je spelerer 1200euro meer.... Denon heeft goed spullen qua audio kwaliteit en zich door marantz en denon pro en a en heath kunnen maken en de sc-3900 is veel, maar niet onder de maat, kijkend naar de te gnologie welke nodig isvoor denon en een stilstaande platter. Het is is gemaakt voor een ander publiek bijioneer , welke dol is op effecten en dat is de 3900, tuurlijk niet, maar als denon, welke gewoon beter in audio is een uitvoering maakt van 2000euro, met een leuke dsp en scherm, want het is allemaal oude te hniek waar de boel op draait... midi? usb...?. Lachwekkend oud en in een netwerkje linken, dat kan de goedkoopste speler al. En numark lag al een hele tijd voor op pioneer en blijft een tipmerk, maar 70% van de wannabee dj's is helaas niet geinteresseerd in de techniek. Ik las gisteren een mooi stuk over daw en de ontwetendheid door de gebeuikers en ik als ir micro el. hou niet zo van dat midi geluid, welke te digitaal is. Maar veel nieuwe,ingen kopen een midi-synth en gaan leuk met de daw aan de gang, zonder te weten wat ze eigenlijk doen.
Ik heb dit bij meerde van die cursussen , welke je op inet ziet aangegeven, maar het is daw+pioneer. Sorry hoor,
dat zijn melkkoe curussen en de meeste hebben geen mengpaneel, wel een mixpaneel
maar waar iedereen maar blij mee is... Ik weet graag hoe de muziek ge reeerd wordt en zie graag metingen en mp3 verdwijnen
.
Haha wat zegt sebasz nou nou, denon niet te vergelijken met pioneer, ooit beiden open geschroefd en vegelijken, Een en dat baseer je op de massa, scholing of zelf opgedane kennis?... ik gok op 1. Pioneer is echt niet bijzonders, maar zeg dan welke componenten er slechter waren, nu brabbel je de massa na, en begin niet iver enkel merken als burr brown, daar heb ik zoveel van liggen of wofsson, dat kost het geld niet. Want maakt jouw pioneer beter, behalve dat iedereen het gebruikt.
denk je ook dat de krk's goed zijn?....)). Ik wil je bijles geven hoor, dan kun je het zelf ook eens bouwen , qua vesterker ed....
De tering man, ga eerst maar even terug naar de basisschool om Nederlands te leren lezen en schrijven. Misschien dat je dan ooit nog je vmbo-diploma in je zak kan steken. Zelden zo'n domme post gezien die barst van de (spel)fouten, man man man.
Ik zeg toch 'Kwalitatief gezien misschien niet zo verkeerd, maar gebruiksgemak / feeling toch wel onder de maat'. Door je verstandelijke beperking begreep je dat waarschijnlijk niet, vandaar dat ik het nog maar een keer herhaal. Dus je had je de rest van je belabberd geschreven stukje kunnen besparen. Daar ging het namelijk helemaal niet om