Help - Ik Draai in spiegelbeeld?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Beatblaster    posted on 31-01-2014 16:23
Ik heb een probleempje met het linken van mijn set naar me laptop.
Nooit eerder problemen mee gehad maar nu draai ik in spiegelbeeld.
Me linker draaitafel reageert met de rechterkant van het control panel..
Daarnaast kan ik geen 2 nummers tegelijk draaien aangezien de crosser bij beide draaitafels hetzelfde doet.. naar links schuiven dan gaan beide tracks uit en naar rechts is beide aan..Foot in Mouth
Dit is alleen zodra ik ze koppel aan me laptop (VDJ Pro 7).

Ik heb al geprobeerd om de drivers en vdj opnieuw te installeren maar na 3 pogingen heb ik het opgegeven. Het setje bestaat ui 2x CDJ-400 & DJM400 (control panel is nooit op laptop aangesloten geweest).

Iemand een idee?Embarassed

What do you think about Help - Ik Draai in spiegelbeeld? ??

Vote :   

Ywe    posted on 31-01-2014 22:31
Iets meer info is wel nuttig. Draai je puur met cd spelers als controllers, en mengpaneel niet? Dan heb je bij geluids instellingen waarschijnlijk de 'route' niet goed staan. Kies in VDJ voor advanced en maak deck A en deck B aan, hierbij kies je voor beide dan als geluidskaart CDJ400. er staan dan als het goed is twee in het drop down menu. Je kiest voor elk kanaal een andere cd speler. Als het dan nog steeds gespiegeld is miet je het even andersom doen, of aan de achterkant van mixer de kabels omwisselen, dan ben je er ook!
Ywe    posted on 31-01-2014 22:33
Als je linker cd speler de rechterkant van VDJ bediend dan kan dat gewijzigd worden door (uit m'n hoofd) op de eject knop te drukken (zo was het bij m'n 850's iig) maar beste is via settings naar 'mappers' en daar kan je de kanalen aan alle HID/midi apparaten wijzigen

This is an old Topic

No new postings for 3.928 days.
 Post CommentThat would be 130.9 months
or a whopping 10.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

56 Users online: 8 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 5.275
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.951.881