ik mag voor kerst een cadeautje kiezen van 50 euro, en ik wil daarmee iets nuttig doen in de branche van mijn muziek. ik zoek dus eigenlijk iets, wat mij kan helpen voor mijn producties te verbeteren. maar toch geen prul is.
eerder kocht ik me daarvoor al het akai lpk25 keyboard. wat naar mijn inziens veel waar had voor z'n geld. nu zoek ik weer zo iets. een keyboard heb ik echter niet nodig.
mijn setup tot nu toe:
IMac 27' krk RP5 M-audio oxygen 49 akai LPK25 akai LPD8 en een ipad mini.
ik dacht persoonlijk in de richting van de V-control pro, voor op de ipad, een app van 45 euro waar je zowat volledig logic mee aanstuurt. iemand hier ervaring mee? of zijn er suggesties? de prijs mag ook wat hoger liggen, dan pas ik zelf wel wat bij, maar het moet natuurlijk niet de pan uit zwieren.
alvast bedankt!
What do you think about wat moet ik kopen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 3.926 days. Post CommentThat would be 130.9 months or a whopping 10.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.