Upgrade naar traktor 2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FASA    posted on 30-11-2013 15:26
Ik heb sinds dit weekend een Traktor scratch pro set overgekocht van iemand. (code moet nog omgezet worden, weet iemand hoe lang dit duurt?) en had een vraag:
?
Op de site van NI staat die upgrade set naar traktor scratch pro 2 maar die mag om 1 of andere reden niet in NL verkocht worden. Hoe moet ik dit doen als ik toch wil upgraden? Kan ik bijvoorbeeld een vriend in Belgie laten bestellen? of andere opties?
www.soundcloud.com/nick-janssens1

What do you think about Upgrade naar traktor 2 ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 30-11-2013 16:26
Ja dat kan gewoon. Kan zelf op jou naam. Maar dat moet je hem wel in belgie laten bezorgen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 01-12-2013 03:24
Poster: FASA
Ik heb sinds dit weekend een Traktor scratch pro set overgekocht van iemand. (code moet nog omgezet worden, weet iemand hoe lang dit duurt?) en had een vraag:
?
Op de site van NI staat die upgrade set naar traktor scratch pro 2 maar die mag om 1 of andere reden niet in NL verkocht worden. Hoe moet ik dit doen als ik toch wil upgraden? Kan ik bijvoorbeeld een vriend in Belgie laten bestellen? of andere opties?

FASA, als je wil kan je dat bij mij laten bezorgen, jij woont in Roosendaal en dat is een 20 min. rijden van bij mij thuis, en mijn zwager woont trouwens ook in Roosendaal (Kroeven) en mijn vrouw gaat ook meermaals per week naar Roosendaal op bezoek.
Dit is dus voor mij maar een kleine moeite hoor, en als ik jou daar een plezier mee kan doen, graag Winking my eye
Laat maar iets weten als je mijn hulp wil gebruiken.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FASA    posted on 01-12-2013 15:23
Bedankt Tekhead,?
?
Ik wacht even tot die code van die account is gedeactiveerd zodat ik hem kan activeren en dan neem ik contact met je op!
www.soundcloud.com/nick-janssens1

This is an old Topic

No new postings for 4.090 days.
 Post CommentThat would be 136.3 months
or a whopping 11.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

93 Users online: 35 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 21.353
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.689.368