Poster: Snoey
Neem in ieder geval 'Branded' koptelefoon a la Dre of Ti?sto. Dre heeft een voorgeprogameerde equalizer in de koptelefoons en heeft met die dingen meer geld verdiend dan met zijn muziek verkoop. (zegt genoeg lijkt mij).
?
Poster: Maracas
Ik zeg HD25, ik heb hem zelf ook, prima voor studio (heb geen monitoren, maak eigenlijk al mn tracks ermee) en ook voor het draaien.
Poster: Sandr
Voor in de studio gaat hij bij mij wel irriteren na een uurtje of wat. Komt door de on-ear schelpen in mijn geval...
Poster: Sandr
Met lange sets draaien heb ik ook geen problemen. Dan zet je hem steeds op en af. Voor in de studio gaat hij bij mij wel irriteren na een uurtje of wat. Komt door de on-ear schelpen in mijn geval...
Poster: Snoey
Indd het woordje 'geen' vergeten in me vorige post. (Dre is aanrader als je fashion boven geluid of duurzaamheid prefereert)
?
Ik heb ook nog een DT990pro voor de studio. Maar ik gebruik dat ding nooit.
?
Voor onderweg vind ik hem te lelijk.
?
Enige nadeel van de HD25, als je spring met dat ding om je nek botsen de schelpen tegen je sleutelbenen. (ik heb wel de aluminium versie, misschien dat ie harder is).
?
V-moda is ook een goede, alleen kost de duurste 400 euro, of dat het je geld waard is, is aan jou.
Poster: Tekhead
Ik heb zowel de HD25 als de Technics RP-DH1200 en beide zijn heel dikke aanraders, ik heb geen last van irritatie's aan mijn oren bij langdurig gebruik, mits ik zelden mijn 2 oren bedek als ik draai, ook niet als ik hem gebruik als gewoone HP en dan wel uren met de 2 schelpen op m'n oren zit. De RP-DH1200 is ook een HP voor langdurig en intensief gebruik, zeer robuust en mooie klank ook bij hoog volume. HET is en blijft een clich?, een HP is en blijft een persoonlijke keuze, ga ze eerst uittesten vooraleer je er een aanschaft.