Custom headphones
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-zero    posted on 13-11-2013 13:19
Hey djresourcers,
?
na meer dan 3 jaar draaien met mijn technics rp-dh 1200 is het voor mij tijd een nieuwe headphone uit te kiezen.
Ik ben nu een senheiser hd 25 aan het overwegen, waarschijnlijk bij jullie allen bekend.
Nu kwam ik een week geleden uit bij de site van Custom cans, een bedrijf uit Groot-Brittanni?, welke verschillende dj headphones customizen.
Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met dit bedrijf, of eventueel andere bedrijven weet die dj headphones een origineel tintje kunnen geven. (Ik bedoel niet de adidas versie)
?
Ik weet dat de looks een headphone en dj echt niet beter maken, maar ik vind het de headphone wel interessanter maken.
?
Bij voorbaat dank!

What do you think about Custom headphones ??

Vote :   

Estacy    posted on 13-11-2013 14:36
de eigenaar van Custom Cans zit veel op DJforums, die gast is echt heel talentvol en maakt geweldig dikke ontwerpen.
Hij is zeker betrouwbaar, heeft ook voor grote namen en evenementen HD25s gestyled. Zo liepen de zwemmers van de Britse olympische ploeg met HD25s die britse vlaggen hadden, van Custom Cans dus. Volgens mij zijn de prijzen ook heel netjes. Levertijd zou ik niet weten.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
dj-zero    posted on 13-11-2013 15:25
Ok?, ik had geen idee dat het dus echt zo'n groot/succesvol bedrijf was! De betrouwbaarheid geloof ik dan inderdaad wel. Prijzen zijn ook wel acceptabel, ongeveer 250 voor een hd25. Het is even iets duurder maar dan heb je ook wat vind ik.
Levertijd ben ik eigenlijk nog wel benieuwd naar, zal de site nog eens goed doorspitten en anders contact opnemen via mail ofzo.
?
Dankjewel Estacy
remcol34    posted on 13-11-2013 22:58
Woow! ziet er cool uit wat die gasten doen!

Mocht je daar bestellen laat je dan het resultaat zien? ben zeer benieuwd!
Axtence

This is an old Topic

No new postings for 3.965 days.
 Post CommentThat would be 132.2 months
or a whopping 10.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

121 Users online: 2 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 10.469
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.116.119