Poster: Md_Tinus
Hans,
Ik heb nog een setje staan waar ik graag iemand anders blij mee wil maken, omdat ik me de laatste tijd meer richt op het produceren van muziek.
Het gaat om 2x numark NDX400?en behringer djx 700 mengpaneel. En ik heb er een zelfgemaakte flightcase bij voor de mengpaneel.
Volgens mij mag ik hier geen links?naar marktplaats plaatsen, stuur ff een pm als je interesse hebt...
DJX 700 is een fijne mixer om mee te beginnen en ook wat verder mee te gaan, zolang er geen gekraak is. heb hem zelf ook gehad, pas na 4 jaar begon hij te kraken. je hebt hierop veel leuke effecten om mee te spelen, alleen de geluidskwaliteit daarvan vind ik niet echt bijzonder. het fijne aan deze mixer is dat hij 4 kanalen heeft en dus ruimte voor uitbreiding in de toekomst. qua CD-spelers heb ik de Numark Axis 9 gehad, zeer leuke cdj-speler met veel effecten erop en een groot jog-wheel. (Weet alleen niet of deze nog worden gemaakt)
Misschien even kijken naar tweedehands CDJ-800mk2 (kosten nu nog maar iets van 200-250 euro p.st.) en dan misschien een allen&heath xone 22 of pioneer djm 250. ?Dan heb je in ieder geval filters en kill functie. meer heb je niet zo nodig. ben je voor minder dan 600 euro klaar als je de mixer nieuw koopt...
Succes met de zoektocht. richt je niet te veel op de effecten, dit gaat vaak ten kosten van de kwaliteit en je kunt ze ook nog extern toevoegen met andere apparaten in de toekomst. ?begin met een ''clean'' setje, dan kun je het echt goed leren.