Poster: djlibertyMoest je voor behringer gaan zou ik de djx-700 nemen, oke ze zeggend dat dat brol is maar die komt tenminste niet in het rood met een cdj-800:p(maar zover ben je nog niet) en die gemini cdj-02 ken ik nietgrtzps: welkom
Ik heb met verschillende dj's gesproken en even rondgevraagt aan welke merken zij hun voorkeur geven. Gemini werd vaak gegeven als 1 van de betere in zijn prijsklasse, goede Prijs/kwaliteit verhouding. van daaruit heb ik gekozen voor 2 cd spelers en een mixer van Gemini
Poster: SummlerNee, heb nog geen ervaring met het draaien van cd's of vinyl's, Ik ben al wel een jaar ruim georienteerd in muziek bij voorkeur club, house, progressive (Gek van Asot)Ik draai wel met het vdj programma Traktor. Erg leuk om te mixen, als je veel oefend dan kun je redelijk goede sets draaien en die opslaan. Wel veel lol van wil alleen nu voor het echte werk gaan. Hoeft van mij niet meteen superduur spul te zijn.Waarom niet die mixer? ervaring mee? Wat kan er minder goed zijn aan de pmx03 of een andere mixer?
Zo ben ik ook begonne:D met Traktor lere mixen. setjes make (voor de demo's ) Orienteren in deze wereld..Ja en idd zoals Liberty zegt ga voor de DJX-700weet niet precies wat de prijs van die Gemini mixer is?
Poster: ChiellianvanWhod
Zo ben ik ook begonne:D met Traktor lere mixen. setjes make (voor de demo's ) Orienteren in deze wereld..Ja en idd zoals Liberty zegt ga voor de DJX-700weet niet precies wat de prijs van die Gemini mixer is?
De prijs van de Gemini pmx03 mixer is 129 in duitsland