Ervaring met gemini CDJ02?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Summler    posted on 05-03-2006 15:20
Hallo, zal me in het kort even voorstellen. Ben Sander woon in Halfweg en ben al een hele tijd bezig om te sparen (waar ik niet zo goed in ben) om de droom, het aanschaffen van dj stuff te verwezelijken. Na de keus te hebben gemaakt om voor het draaien met cd's. Heb ik een setje samengesteld.

Ik wil graag weten of mensen hier ervaring mee hebben en eventuele suggesties zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Gear:
2x Gemini CDJ02
1x Gemini PMX03
1x Stanton 2000 silver pro

Alvast bedankt!

What do you think about Ervaring met gemini CDJ02? ??

Vote :   

ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 15:27
Als je budget hierbij past:P...

Heb je een goede keuze gemaakt.

ook een leuke set om mee te beginne.

ik zou tog voor een andere mixer kiezen.

iets van behringer of een andere gemini.

geen leuke passende mixer voor deze cd spelers (zou ik zeggen)

maar tog meer een persoonlijke keuze/smaak.

Heb je al ervaring met het draaien ( van cds) ?

suc6 ermeeWinking my eye

Summler    posted on 05-03-2006 15:34
Nee, heb nog geen ervaring met het draaien van cd's of vinyl's, Ik ben al wel een jaar ruim georienteerd in muziek bij voorkeur club, house, progressive (Gek van Asot)

Ik draai wel met het vdj programma Traktor. Erg leuk om te mixen, als je veel oefend dan kun je redelijk goede sets draaien en die opslaan. Wel veel lol van wil alleen nu voor het echte werk gaan. Hoeft van mij niet meteen superduur spul te zijn.

Waarom niet die mixer? ervaring mee? Wat kan er minder goed zijn aan de pmx03 of een andere mixer?

the-melody    posted on 05-03-2006 15:36
Moest je voor behringer gaan zou ik de djx-700 nemen, oke ze zeggend dat dat brol is maar die komt tenminste niet in het rood met een cdj-800:p(maar zover ben je nog niet) en die gemini cdj-02 ken ik niet

grtz

ps: welkom

Summler    posted on 05-03-2006 15:38
Poster: djliberty
Moest je voor behringer gaan zou ik de djx-700 nemen, oke ze zeggend dat dat brol is maar die komt tenminste niet in het rood met een cdj-800:p(maar zover ben je nog niet) en die gemini cdj-02 ken ik niet

grtz

ps: welkom

Ik heb met verschillende dj's gesproken en even rondgevraagt aan welke merken zij hun voorkeur geven. Gemini werd vaak gegeven als 1 van de betere in zijn prijsklasse, goede Prijs/kwaliteit verhouding. van daaruit heb ik gekozen voor 2 cd spelers en een mixer van Gemini

ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 15:39
Poster: Summler
Nee, heb nog geen ervaring met het draaien van cd's of vinyl's, Ik ben al wel een jaar ruim georienteerd in muziek bij voorkeur club, house, progressive (Gek van Asot)

Ik draai wel met het vdj programma Traktor. Erg leuk om te mixen, als je veel oefend dan kun je redelijk goede sets draaien en die opslaan. Wel veel lol van wil alleen nu voor het echte werk gaan. Hoeft van mij niet meteen superduur spul te zijn.

Waarom niet die mixer? ervaring mee? Wat kan er minder goed zijn aan de pmx03 of een andere mixer?

Zo ben ik ook begonne:D met Traktor lere mixen. setjes make (voor de demo's ) Orienteren in deze wereld..

Ja en idd zoals Liberty zegt ga voor de DJX-700Happy, laughing

weet niet precies wat de prijs van die Gemini mixer is?

Summler    posted on 05-03-2006 16:01
Poster: ChiellianvanWhod
Zo ben ik ook begonne:D met Traktor lere mixen. setjes make (voor de demo's ) Orienteren in deze wereld..

Ja en idd zoals Liberty zegt ga voor de DJX-700Happy, laughing

weet niet precies wat de prijs van die Gemini mixer is?

De prijs van de Gemini pmx03 mixer is 129 in duitsland

ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 16:09
o dan  is het een mooie prijs voor die mixerHappy, laughing

probeer anders in wat winkels wat mixers uit te proberen of vraag om adies bij de dealersWinking my eye

Summler    posted on 05-03-2006 16:16
Ik heb op internet al stukken gelezen, over hoe je moet gaan beginnen met draaien, daar legden ze ook uit hoe je op een simpele manier leuke platen kan mixen. Maar hoe lang duurt het ongeveer (als je vaak oefend) voordat je het een beetje kan (dus op een klein feestje draaien voor 80 man ofzo)

Ik denk dat je er ook wel aanleg voor moet hebben, wil je het heel snel kunnen. Of niet?

the-melody    posted on 05-03-2006 16:19
als het te lang duurt ben je best dat je op cursus gaat, anders speel met je materiaal en je zal het wel beginnen te kunnen. je hebt tenslotte ook door te spelen leren stappen:p
User edit by the-melody on 05-03-2006 @ 16:22:13 (1%)
ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 16:29
En vooral Experimenteren.

demos maken; laten horen aan anderen.

het komt tenslotte niet vanzelfHappy, laughing

Mystery-Sound    posted on 19-03-2006 22:00
eey summler

als je van plan bent zown setje te halen

heb ik voor je alvast 1 cdj-02 staan

amper 3 maandjes oud je mag hem voor 220 euro kome halen

hij ziet der helemaal nieuw uit enzovoor en aleen thuis gebruikt

greets tony

laat het ff weten op me mail

mystery-sound@hotmail.com

This is an old Topic

No new postings for 6.833 days.
 Post CommentThat would be 227.8 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

68 Users online: 13 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 33.249
Most visitors online this month : 97
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.000.728

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy