American audio commanderplus
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 05-03-2006 15:10
Gisteren even onze nieuwe mixer uitgestest namelijk de commander-plus van American audio. Men mede-dj vond hem goed werken maar ik niet. Op onze cdj800's moest ik de gain volledig dichtdraaien en hij kwam nog in het rood, dan als ik wou switchen naar de cd850 moest ik weer aan men gain zitten(kvind dat storend) ook kon het geluid niet evenluid laten klinken:s. Nu weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen ofzo? Want op de beat 6 stond die nooit in het rood.
 Thanks Liberty 

What do you think about American audio commanderplus ??

Vote :   

ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 15:15
Mischien eeen domme vraag maar heb je je cd-spelers niet op de phone aangeslote?

Ja dat is een domme vraag van me, want zo dom ben je neit denk ik en da heb je wel ervaring mee met je vorige mixer.

Ik ken trouwens de hele mixer niet.

het merk overigens wel.

kijk anders eens even in je handleiding? of kijk op de site van dit product.

revieuws en reacties etc. Winking my eye

the-melody    posted on 05-03-2006 15:24
kben al gaan kijken en dat product staat er niet bij:s wel hier(maar is een webshop) en daar kun je geen reacties toevoegen

edit: zijn niet op phono aangesloten(kheb hem even thuis staan) en in de handleiding staat niks, maar op men behringer werken die cdj800's perfect dus kzou toch niet zeggen dat behringer slecht isWinking my eye ma kvind het raar want we hadden eerst een mx6 en daar kwamen ze ook altijd in het rood
User edit by the-melody on 05-03-2006 @ 15:27:54 (100%)
ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 15:28
Hmm dat is klote!

Hoe ben je op het idee gekome of je mede dj.. om deze mixer te kope?:p

the-melody    posted on 05-03-2006 15:32
we hadden eerst een mx6 gekocht maar daar bleek dat het enkel mono voor efx was dus ik bellen en teruggebracht(kmocht omwisselen) en die mens rade mij deze aan. Nu die wist wel niet dat ik al dat gerief had. En kheb nog nooit problemen gehad met Mister Alpha(zo noem ik die:p) enja kheb altijd al naar hem geluisterd met men gerief en nu ook en dan heb ik dit 

ccc    posted on 05-03-2006 19:22
heb je geen draaiknopje acherop zitten waar je het geluidsvolume mee kan regelen, een soort master master :P ik heb dat namelijk wel.

(ps. ik zie in een ander topic dat je hem meteen weer gaat verkopen,  ben je al eens terug naar de winkel er mee geweest, misschien doe je wat fout.)

the-melody    posted on 05-03-2006 19:28
kijk eerst had ik een mx6 heb ik omgewisselt rade die mij deze aan deze genomen maar nu heb ik een probleem met de cdj800's. Nee er zit geen draaiknopje achteraan en kdnek ook niet dat ik wat fout die want op de mx6 stond hij ook altijd in het rood

Camino    posted on 05-03-2006 19:31
en bij mij op m'n beat 4
the-melody    posted on 05-03-2006 19:35
kdenk dat het gewoon die ratio die hogerligt dan de line van de mixer

This is an old Topic

No new postings for 6.415 days.
 Post CommentThat would be 213.8 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

119 Users online: 12 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 22.401
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.012.861