Bij deze zal ik me even voorstellen hier op djresource.?
Ik ben Michael Barends, 17 jaar en kom uit Heerhugowaard. Sinds ik op de basisschool zit heb ik altijd al wat met muziek gehad. Bij ons naast school hadden we een buurthuis en samen met een vriend van me waren wij altijd de gelukkige die op vrijdag middag na school daar plaatjes mochten draaien. Geweldige tijd! Zo ben ik gestart met mijn carriere.?
Later, toen ik wat ouder werd, heb ik toch wel hier een daar wat gigs gehad. De laatste tijd is het veel drive-in werk samen met een buurman van mij, maar ook af en toe in een kroegje in Alkmaar. Hierdoor heb ik het mixen erg onder de knie gekregen en het gaat me nu ook best goed af. Zelf doe ik nu een opleiding Interactief Vormgeven op het Media College in Amsterdam. Dit heeft niks met draaien of met produceren te maken, maar ik denk zelf dat ik meer kans heb later op een baan als ik deze opleiding heb gedaan.?
Ik ben een tijdje aanwezig geweest hier op djresource, maar wil een soort van 'nieuwe start maken'. Klinkt natuurlijk groot, maar wie weet kan ik natuurlijk goed advies krijgen van jullie, of zelfs contacten leggen. Contacten spelen namelijk een hele grote rol in ons vak, niet?
Als iemand nog vragen heeft voor mij, of advies of iets waarvan je denkt; hey, dat moet ik ff kwijt aan hem - mag altijd!
(michaelb spreek je trouwens in het engels, vind ik zelf mooier klinken)
m.barends
User edit by michaelb on 25-10-2013 @ 22:06:46 (5%)
What do you think about Even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 4.202 days. Post CommentThat would be 140.1 months or a whopping 11.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.