Ultimate ears ue900
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

neutje    posted on 21-10-2013 21:34
Hallo mede dj's

Mijn Pioneer hdj2000 begint kapot te gaan,
Nu ben ik aan het kijken wat ik ga aanschaffen,
ik zit nu een beetje naar in ears te kijken.
En nu is mijn oog gevallen op de ue900.
iemand al ervaring met deze oortjes voor DJ gebruik ?

alvast bedankt

What do you think about Ultimate ears ue900 ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 22-10-2013 00:28
Hi Neutje,

Ik heb geen ultimate ears, maar ik heb shure in ears, en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben (in het algemeen met in-ears). Ik vond het wel in het begin ontzettend wennen met draaien. Maar heerlijk dat het de omgeving afsluit. Geen last meer van slechte monitoring op locatie en het ziet er ook nog strak uit.

Puur uit nieuwschierigheid: wat is de reden dat je naar in ears wil overstappen en niet voor een nieuwe koptelefoon gaat?
Feel&.Celebrate.Life!
BassJunkie-    posted on 22-10-2013 13:42
Inderdaad sure is echt top kwaliteit, gebruik ze zelf ook alhoewel ik het soms toch echt wel fijner vind om te draaien met koptelefoon.
Music Is My Live!
neutje    posted on 22-10-2013 17:13
@ ivan: bedankt voor je reactie, welke in ears heb jij van shure ?
?ja het lijkt me ook heerlijk dat het de omgeving afsluit.
Maar de 2e reden is dat ik naast dj ook geluidsman ben,
En soms tape-acts doe en als die zanger of zangeres dan met in ears zingt kan ik beter horen wat ik doe ipv een koptelefoon want in ears is natuurlijk heel anders als een koptelefoon.
En aangezien heel veel artiesten met ultimate ears werken, dacht ik dat dit misschien wel wat voor mij is.
Alleen ben benieuwd hoeveel verschil er zit tussen bijv deze in ears en de op maat gegoten in ears.

_Ivan_    posted on 24-10-2013 17:43
Poster: neutje
@ ivan: bedankt voor je reactie, welke in ears heb jij van shure ?
?ja het lijkt me ook heerlijk dat het de omgeving afsluit.
Maar de 2e reden is dat ik naast dj ook geluidsman ben,
En soms tape-acts doe en als die zanger of zangeres dan met in ears zingt kan ik beter horen wat ik doe ipv een koptelefoon want in ears is natuurlijk heel anders als een koptelefoon.
En aangezien heel veel artiesten met ultimate ears werken, dacht ik dat dit misschien wel wat voor mij is.
Alleen ben benieuwd hoeveel verschil er zit tussen bijv deze in ears en de op maat gegoten in ears.

De goedkoopste die er zijn, 215-CL of zoiets. De op maat gemeten in ears zullen een veel betere pasvorm hebben dan deze standaard in ears. Er worden wel dopjes meegeleverd zodat je nog wat kunt stellen. Bij mij blijven ze goed zitten, maar ik heb ook wel eens verhalen van mensen gehoord die klagen dat ze uitvallen/niet goed in het oor blijven zitten.
Feel&.Celebrate.Life!

This is an old Topic

No new postings for 4.128 days.
 Post CommentThat would be 137.6 months
or a whopping 11.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

95 Users online: 37 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 11.507
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.679.522