Laptop Stand
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mixuel    posted on 13-10-2013 19:10
Hallo mede Dj's,

Ik ben opzoek naar een standaard voor mijn laptop (Macbook pro 13'') die is natuurlijk makkelijk te vinden maar ik zoek een standaard waarbij de poten/poot onder een CDJ 2000 kan dit omdat ik hem niet onder m'n mixer wil omdat je dan niet goed je publiek in kan kijken. Ik Traktor draaien op m'n Macbook icm CDJ 2000 NXS daarom zoek ik een mooie stand.

Wie gebruikt er een of weet er een te vinden ?

Alvast bedankt !

Mixuel
Music is so wonderful !

What do you think about Laptop Stand ??

Vote :   

Estacy    posted on 13-10-2013 19:19
Een veel gebruikte latptop stand is een soort U die op zn kant ligt, deze wordt door erg veel merken gemaakt en is onder cd spelers te plaatsten.?

Veruit de beste is echter de Crane stand, deze is ook opvouwbaar. Wel prijzig met 150 euro, maar deze is het stabielst en veruit het stevigst.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mixuel    posted on 13-10-2013 19:30
Poster: Estacy
Een veel gebruikte latptop stand is een soort U die op zn kant ligt, deze wordt door erg veel merken gemaakt en is onder cd spelers te plaatsten.?

Veruit de beste is echter de Crane stand, deze is ook opvouwbaar. Wel prijzig met 150 euro, maar deze is het stabielst en veruit het stevigst.

Bedankt voor de reactie Estacy !
De Crane Stand's ken ik maar net wat je zegt vrij prijzig.
Bij die U vorm stands staat je laptop recht boven je speler of kun je hem ook ee'n beetje schuin zetten ? Ik vind het namelijk zo raar staan voor het publiek z'n laptop ?recht voor de DJ.
Music is so wonderful !
Dyno    posted on 13-10-2013 19:47
Ik heb 3 Innox iva05's (linkt naar Google afbeeldingen zoeken, de eerste resultaten is het) hier staan waarvan ik er 2 als stands voor mijn CDJ1000's gebruik.
Spotgoedkoop en in hoogte verstelbaar.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
4cdj2000    posted on 13-10-2013 19:58
Kijk even naar?http://www.zomo.de/en/products/laptop-stands/zomo-ls-50-laptop-stand.html

en als je echte mooie zoekt....http://www.spacetek.net/
bambamstudio    posted on 14-10-2013 02:52
Ik heb momenteel een aantal UDG laptop stands in gebruik en ik wil niets anders meer
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Bjonson    posted on 14-10-2013 06:45
Je ken je laptop ook gewoon naast de cd spelers zetten zonder laptop stand?
Mixuel    posted on 17-10-2013 07:27
Bedankt allemaal voor de reactie's ik ga opzoek naar een stand.
Laptop naast de cd spelers is soms geen ruimte voor en vind het geen Ideale hoogte.

Groet en een fijne vakantie alvast allemaal !

Mixuel
Music is so wonderful !

This is an old Topic

No new postings for 4.017 days.
 Post CommentThat would be 133.9 months
or a whopping 11 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

84 Users online: 7 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 15.478
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.166.239