Dit zijn mijn specificaties:
2 Cd-spelers en 1 mengpaneel
Loop is verreist
Scratchfunctie is eigenlijk wel essentieel, draai voornamelijk hiphop/r&b/2-step
Budget = 900 euro
"Automatische BMP-gelijk zetter" zou handig zijn.
Zouden jullie me kunnen helpen? Bedankt in iedergeval..
wat mij een mooi setje lijkt voor dat geld :2 x numark axis 9 / denon s 10001 x american audio qd-5of natuurlijk even wachten tot de prijs van de cdj 800 mk1 naar beneden gaat ( door de komst van de mk2 ) en daar 2 van op de kop tikken
Poster: MaxvEckof natuurlijk even wachten tot de prijs van de cdj 800 mk1 naar beneden gaat ( door de komst van de mk2 ) en daar 2 van op de kop tikken
ik zou er niet op rekenen...
Poster: FrancesscoJa, maar waar zijn die nog te vinden?
marktplaats, speurders, marktplazaof 2x Reloop RCD-900s met 1x American Audio Q-D6 (en je houd geloof ik nog wat geld over)
Poster: Tekhead
de goedkoopste oplossing ? Leer beatboxen heb je enkel een micro en speeksel nodig (voor jouw muziekkeuze is dit goed)
"Automatische BMP-gelijk zetter"
Poster: Francessco
Jah bedankt Tekhead. Erg aardig van je.. Waar heb ik trouwens neergezet dat ik de goedkoopste oplossing eiste?
Zou wel leuk zijn als jullie me helpen in plaats van belachelijk maken vinden jullie ook niet
Poster: PatrickBeuken
Haha :D Echt weer zon vette belgen-opmerking
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.