2e hands Denon dn-s3700 kopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

molasses    posted on 13-09-2013 08:44

Wat is een beetje redelijke prijs voor een? denon 3700 set?

Las ergens dat de play/cue buttons nog al snel kunnen blijven hangen klopt dit,
iemand hier ook last van of valt het wel mee?
Waar zou ik het beste nog meer op moeten letten?als ik deze 2e hands koop?
Heb namelijk nog nooit op denons gedraaid.
User edit by molasses on 13-09-2013 @ 11:35:55 (30%)

What do you think about 2e hands Denon dn-s3700 kopen ??

Vote :   

Drumworks    posted on 13-09-2013 12:09
Heb ze 2 jaar gehad en nooit last ervan gehad. Heerlijke spelers. Ik vind persoonlijk de cue en play buttons de lekkerste knoppen die ik ooit op een speler heb gevoeld. Die van mij heb ik verkocht voor 750 Voor een setje
The beats are still banging :)
Pur-D    posted on 13-09-2013 13:15
Ik denk niet dat er bij de 3700's echt specifieke dingen zijn om op te moeten letten.
Meer gewoon de standaard dingen, zoals draait de platter nog goed, klikken de knoppen nog, hoe ziet hij er cosmetisch gezien uit, zitten er geen dikke krassen op enz.

Uitgebreid testen voordat je ze koopt.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Estacy    posted on 13-09-2013 14:33
als er veel speling op de spindle zit, dan kunnen ze klappen hebben gehad. Overslaan dan. Verder zijn het echt extreem degelijke spelers, alleen de standaard slipmatten zijn niks. Koop 2 goedkope slipmatten en knip ze op maat, draait veel fijner.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
molasses    posted on 13-09-2013 19:15

Dank heren voor jullie antwoorden.

Dan nog een vraag over de spindle neem aan dat ik deze kan gebruiken om een track recht te leggen zoals op een
vinyl draaitafel, lukt dit niet dan zit er te veel speling op ? Moet ik het zo ongeveer zien ?
Estacy    posted on 13-09-2013 19:23
De Denon heeft een beetje een rare platter. De spindle bestaat uit 2 delen, het onderste deel zit vast aan de platter zelf, het bovenste deel draait los en zit vast aan de vinylplaat. Als je de plaat beweegt, beweeg je die bovenste spindle en dan scratcht ie. Je kunt dus niet echt knijpend bijsturen want dan stop je de vinylplaat en ga je dus scratchen. Beste werkt gewoon benden met de pitchbend knopjes. Afremmen op de platter kan, maar werkt niet geweldig. Het is simpelweg geen echte draaitafel.
molasses    posted on 13-09-2013 22:31

Vergeef?me mijn?ontwetendheid maar hoe kan ik die speling dan het beste controleren ?
Estacy    posted on 13-09-2013 22:41
op en neer wiebelen! zo simpel is het. Een beetje is niet erg, maar vergelijk de spelers met elkaar.?

De Denon 3700 heeft een platter die zo gemaakt is dat het absoluut niet verstandig is om de speler bijv. te versturen met de platter nog gewoon op de speler. deze moet los worden gemaakt voor verzending, net als bij draaitafels. Ook is de spindle gewoon een zwak punt. Als er iets bovenop valt ofzo dan is dat niet echt goed voor de speler.?

Een beetje speling is niet erg, maar je kunt het wel mooi gebruiken om de prijs nog wat omlaag te praten
molasses    posted on 14-09-2013 00:11

Merk je tijdens het draaien ook nog wat?van de speling of niet ?
En mocht er dan toch speling op de spindle zitten is dit achteraf nog goed te repareren ?
En belangrijker is het een?dure reparatie ?
Estacy    posted on 14-09-2013 00:51
tijdens het draaien merk je er niet zo veel van, reparatie weet ik niet ook niet hoe duur het is.

Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken
molasses    posted on 14-09-2013 08:05
1 member likes this  
Duidelijk, nogmaals dank.

Maak me niet veel zorgen wil wel graag een beetje voorbereid op pad gaan gezien mijn kennis
niet zo groot is en het bedrag die ik uit eindelijk moet betalen voor mijn knip wel Winking my eye
Krijg juist steeds meer zin in de spelers hoop dat het me snel lukt om wat te vinden.

This is an old Topic

No new postings for 4.068 days.
 Post CommentThat would be 135.6 months
or a whopping 11.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

49 Users online: 2 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 13.426
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.979.604