Hoi, Ik heb zojuist samen met men mede partner van onze drive-in een Jbsystems mx6 gekocht omdat deze in de aanbieding stond. Nu op onz epioneers gaat hij altijd in het rood ookal staat hij volledig dicht:s Ook vind ik geen send/return terwijl deze er moet opzitten volgens de handleiding. Kzalt even uitleggen: op men efx-500 moet je 2x cinch-cinch aansluiten, terwijl er op de mixer maar 1aansluiting zit en boven(bij wit) staat send, en vanonder(bij rood) staat return:s. Kheb ook al geprobeerd om master 2 als send en een leeg line kanaal als return te gebruiken en dit werkt niet khoor enkel gezoem. Weten jullie wat ik kan doen?? Thanks Liberty
What do you think about Jb Systems mx6 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
is al opgelost, we hebben hem mogen omruilen. Nu hebben we een american audio commander(kheb wel moeten bijbetalen) dus kweet niet of dit nu opgelost is met de rode ledjes maar kdenk et wel
No new postings for 6.890 days. Post CommentThat would be 229.7 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.