Hoe upgraden Reloop RMP3
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

N1cholas    posted on 30-08-2013 21:27
Dag Allemaal,

Lange tijd niets met muziek gedaan, maar sinds vandaag weer in het bezit van een Reloop setje. 2x RMP3 en een RMX40USB. Nu heb ik begrepen dat het mogelijk is de RMP3 te upgraden naar een RMP3 Alpha. Op Aboutdj was hier een tutorial voor, maar helaas krijg ik die site of tutorial met geen mogelijkheid meer geopend.
Is er hier misschien iemand die me aan de betreffende info kan helpen?

Mijn dank is groot.

What do you think about Hoe upgraden Reloop RMP3 ??

Vote :   

Estacy    posted on 31-08-2013 01:14
1 member likes this  google RMP3 upgrade, en klik dan de 2e link. dit is een PDF van Reloop zelf over hoe je de upgrade uit moet voeren

Link naar PDF
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 31-08-2013 @ 01:15:17 (76%)
Tekhead    posted on 31-08-2013 04:55
Poster: N1cholas
Dag Allemaal,

Lange tijd niets met muziek gedaan, maar sinds vandaag weer in het bezit van een Reloop setje. 2x RMP3 en een RMX40USB. Nu heb ik begrepen dat het mogelijk is de RMP3 te upgraden naar een RMP3 Alpha. Op Aboutdj was hier een tutorial voor, maar helaas krijg ik die site of tutorial met geen mogelijkheid meer geopend.
Is er hier misschien iemand die me aan de betreffende info kan helpen?

Mijn dank is groot.

Aboutdj bestaat niet meer.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
N1cholas    posted on 31-08-2013 09:23
@Estacy Dank! Dat het zo simpel moest zijn... Toch met mijn neus gekeken denk ik.

@Tekhead, daar was ik inmiddels achter. Kon echter enkele pagina's daarvan nog wel aan de praat krijgen. Deze helaas niet.

This is an old Topic

No new postings for 3.568 days.
 Post CommentThat would be 118.9 months
or a whopping 9.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: 4 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 12.101
Most visitors online this month : 143
Lifetime Pageviews since 2003 : 211.063.697