Welke is de beste?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BasDiaz    posted on 16-08-2013 22:46
Ik zit met een probleem, ik kan namelijk geen keuze maken tussen 3 verschillende merken en types van cd/midi players.
Wat zouden jullie aanraden en natuurlijk waarom zouden jullie deze mij aanraden?

Ik twijfel tussen:
-Numark ndx900
-Reloop rmp3 alpha
-Gemini CDJ700

Bedankt alvast!

What do you think about Welke is de beste? ??

Vote :   1 member likes this  

Dolivieira    posted on 17-08-2013 11:40
1 member likes this  Over die Gemini kan ik niks zeggen, omdat maar die nog nooit heb gezien. Maar die eerste 2 zijn wel lekker. Je moet gewoon gaan testen. Kijken wat het beste is voor jou.
CDJ2000Nexus XDJ700 EFX1000 DJM2000 RMX1000 SL1200MK2s
BasDiaz    posted on 17-08-2013 11:52
Dolivieira,
Bedankt voor uw antwoord, de Gemini sprak me juist het meeste aan, deze kan je bijna nergens gaan testen omdat ze zo weinig te verkrijgen zijn. Reloop was eerst mijn 1ste keuze maar daar heb ik nu verschillende slechte comments over gelezen.
Estacy    posted on 17-08-2013 15:13
Ze zijn allemaal niet slecht, maar als je ze nieuw gaat kopen is het misschien een idee om 2e hands te kijken. Als je alleen CDs wil gebruiken, dan kun je voor dat geld ook 2 CDJ 800mk2s kopen, wat erg goede cd spelers zijn.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
BasDiaz    posted on 17-08-2013 16:15
Nee hoor, ik kies uit 1 van die drie, ik ben een professionel DJ die toch wel een paar keer per maand draait in verschillende clubs en op feesten. Daar ben ik dus gewoon van op CDJ2000 nxs te spelen maar zoveel geld wil ik niet uitgeven, ik draai namelijk meer ergens anders dan dat ik thuis oefen met men eigen materiaal. Ik draai dus voor 80% met usb of sd. Maar toch bedankt!
Poster: Estacy
Ze zijn allemaal niet slecht, maar als je ze nieuw gaat kopen is het misschien een idee om 2e hands te kijken. Als je alleen CDs wil gebruiken, dan kun je voor dat geld ook 2 CDJ 800mk2s kopen, wat erg goede cd spelers zijn.

bambamstudio    posted on 17-08-2013 16:36
1 member likes this  Gemini is rommel! spaar door en ga voor de SC2900 van Denon
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
BasDiaz    posted on 17-08-2013 17:21
Met Denon heb ik dan weer veel slechte ervaringen, te duur voor wat je krijgt.
Poster: bambamstudio
span>Gemini is rommel! spaar door en ga voor de SC2900 van Denon

bambamstudio    posted on 17-08-2013 17:23
Met de SC2900 of met andere spelers? Want das wel ff een verschil....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
BasDiaz    posted on 17-08-2013 17:30
Zowel met de SC2900 als vele andere van Denon, sorry dit is voor mij een echte afknapper. En zoals ik al zei het is gewoon om nog wat meer te oefenen thuis of om setjes klaar te zetten voor in de clubs, ik wil een speler van rond de 400euro omdat ik er toch niet vaak op ga draaien.
Poster: bambamstudio
Met de SC2900 of met andere spelers? Want das wel ff een verschil....

LilQuint    posted on 17-08-2013 18:02
Poster: BasDiaz
omdat ik er toch niet vaak op ga draaien.

Dan kan je beter een controller kopen.. Goedkoper uit en kan je je geld uitgeven aan dingen die je wel dagelijks gaat doen...
BasDiaz    posted on 17-08-2013 18:18
Nee hoor, ik heb een hele installatie al.. club mixer, cd spelers, versterker, sub en topkasten. ik moet gewoon 2 nieuwe spelers ervoor hebben.
Poster: LilQuint
Dan kan je beter een controller kopen.. Goedkoper uit en kan je je geld uitgeven aan dingen die je wel dagelijks gaat doen...

Estacy    posted on 17-08-2013 18:49
Zou 2e hands CDJ 350 geen mogelijkheid zijn? Je zal denk ik je USB sticks die je met recordbox gebruikt ook in je cd spelers willen gebruiken. De CDJ 350 is dan geen slechte keuze denk ik. 2e hands vind je ze voor 700-900 euro voor een setje
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
BasDiaz    posted on 17-08-2013 22:01
Die kan ik even goed nieuw kopen voor 500euro maar daar zit niet zoveel op als bij deze 3. Dus mijn keuze blijft tussen die 3 :p
Poster: Estacy
Zou 2e hands CDJ 350 geen mogelijkheid zijn? Je zal denk ik je USB sticks die je met recordbox gebruikt ook in je cd spelers willen gebruiken. De CDJ 350 is dan geen slechte keuze denk ik. 2e hands vind je ze voor 700-900 euro voor een setje

LilQuint    posted on 17-08-2013 23:05
Aah op die manier! Begreep het verkeerd, sorry!
Martullia    posted on 18-08-2013 14:46
1 member likes this  Ik heb zelf de Numark en de Reeloop weleens uitgeprobeerd. En ik vond de Reeloop fijner aanvoelen, bij de numark ndx 900 heb ik ik toch een beetje te veel het Bart Smits gevoel. Maar dit zal vooral komen omdat de coating die er opzit mooier is. En er zitten geloof ik meer opties op de Rmp3. De Gemini valt bij mij sowieso af de kwaliteit is naar mijn weten twijfelachtig. Als ik er een zou moeten kiezen zou het de Rmp3 zijn vanwege dat hij gewoon een stuk fijner aanvoelt. Ook het schermpje vind ik fijner om naar te kijken en ik vind hem ook makkelijker om mee te werken dan de ndx 900. Maar dit zijn allemaal persoonlijke dingen waar je alleen achter zult komen door ze zelf ff uit te proberen.
Sebasz    posted on 18-08-2013 15:19
heb het topic niet doorgelezen maar ik ben van mening dat de reloop op vrijwel alle vlakken beter is. zowel kwaliteit als uiterlijk
BasDiaz    posted on 18-08-2013 19:59
Poster: Martullia
Ik heb zelf de Numark en de Reeloop weleens uitgeprobeerd. En ik vond de Reeloop fijner aanvoelen, bij de numark ndx 900 heb ik ik toch een beetje te veel het Bart Smits gevoel. Maar dit zal vooral komen omdat de coating die er opzit mooier is. En er zitten geloof ik meer opties op de Rmp3. De Gemini valt bij mij sowieso af de kwaliteit is naar mijn weten twijfelachtig. Als ik er een zou moeten kiezen zou het de Rmp3 zijn vanwege dat hij gewoon een stuk fijner aanvoelt. Ook het schermpje vind ik fijner om naar te kijken en ik vind hem ook makkelijker om mee te werken dan de ndx 900. Maar dit zijn allemaal persoonlijke dingen waar je alleen achter zult komen door ze zelf ff uit te proberen.

Ja wat u zegt van Numark is waar, ik vond hem zelf eigenlijk helemaal niet mooi. Reloop was mijn eerste keus, hoewel geini volgens mij ook wel enkele pluspunten heeft.?
Bedankt voor uw antwoord!

This is an old Topic

No new postings for 3.764 days.
 Post CommentThat would be 125.5 months
or a whopping 10.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 4 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 938
Most visitors online this month : 205
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.699.959