Poster: Estacy
Ze zijn allemaal niet slecht, maar als je ze nieuw gaat kopen is het misschien een idee om 2e hands te kijken. Als je alleen CDs wil gebruiken, dan kun je voor dat geld ook 2 CDJ 800mk2s kopen, wat erg goede cd spelers zijn.
Poster: bambamstudio
span>Gemini is rommel! spaar door en ga voor de SC2900 van Denon
Poster: bambamstudio
Met de SC2900 of met andere spelers? Want das wel ff een verschil....
Poster: BasDiaz
omdat ik er toch niet vaak op ga draaien.
Poster: LilQuint
Dan kan je beter een controller kopen.. Goedkoper uit en kan je je geld uitgeven aan dingen die je wel dagelijks gaat doen...
Poster: Estacy
Zou 2e hands CDJ 350 geen mogelijkheid zijn? Je zal denk ik je USB sticks die je met recordbox gebruikt ook in je cd spelers willen gebruiken. De CDJ 350 is dan geen slechte keuze denk ik. 2e hands vind je ze voor 700-900 euro voor een setje
Poster: Martullia
Ik heb zelf de Numark en de Reeloop weleens uitgeprobeerd. En ik vond de Reeloop fijner aanvoelen, bij de numark ndx 900 heb ik ik toch een beetje te veel het Bart Smits gevoel. Maar dit zal vooral komen omdat de coating die er opzit mooier is. En er zitten geloof ik meer opties op de Rmp3. De Gemini valt bij mij sowieso af de kwaliteit is naar mijn weten twijfelachtig. Als ik er een zou moeten kiezen zou het de Rmp3 zijn vanwege dat hij gewoon een stuk fijner aanvoelt. Ook het schermpje vind ik fijner om naar te kijken en ik vind hem ook makkelijker om mee te werken dan de ndx 900. Maar dit zijn allemaal persoonlijke dingen waar je alleen achter zult komen door ze zelf ff uit te proberen.