wat is een goed cd speler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeroenx_dj    posted on 03-08-2013 13:11
wat is een goed cd speler willen jullie me daar mee helpen

What do you think about wat is een goed cd speler ??

Vote :   

NIekh    posted on 03-08-2013 17:00
1 member likes this  Ik denk dat ??n topic hierover wel voldoende is?Cry
Avine    posted on 05-08-2013 14:41
CDJ2000 Nexus. Dan zit je altijd goed!
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
TimGrand    posted on 05-08-2013 15:08
2 members like this  Ik heb zojuist jouw andere topic inzake de CDJ-1000MK3 gelezen. Je begint nu een 2e topic met een vergelijkbare vraag.
M.i. is het verstandig (meen dat je 12 jaar bent) dat je hier op DJR wat topics gaat doorlezen voordat je ?berhaupt allerlei vragen gaat stellen over wel of niet goed.
?
Verdiep je eens in de wereld wat 'DJ-ing' heet, wat je precies nodig lijkt te hebben en wat voor jouw gevoel de beste keuze zou zijn voor jouw budget. Wil je bijvoorbeeld kiezen tussen digitaal of niet, alleen CD's of via USB of misschien wel iets heel anders. Er zijn genoeg sites (Google anders ook gewoon) die je wegwijs kunnen maken op alle productniveau's.
?
Zorg in ieder geval dat je niet te snel een keuze maakt en -wat ook in het andere forum is beschreven- niet voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten (pas op voor -te mooi om waar te zijn- advertenties).

Hoop dat je er een beetje uitkomt en ben benieuwd waar je uiteindelijk je keuze op laat vallen.

Succes Embarassed!
Check: www.facebook.com/officialtimgrand

This is an old Topic

No new postings for 4.211 days.
 Post CommentThat would be 140.4 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

64 Users online: 20 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 6.927
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.772.833