Technics SL-700
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 29-07-2013 16:23
Dit moest ik toch delen: misschien heb je het al gezien, maar dit is zo vet:

Technics SL-700

Achtergrond verhaal op DJworx

http://djworx.com/spotted-7-technics-sl-700-turntable-in-the-wild/
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

What do you think about Technics SL-700 ??

Vote :   

Snoey    posted on 29-07-2013 23:03
Waar ga je je muziek vandaan halen?
?
Als je je laptop erbij gebruikt dan is het effect ook wel weer der vanaf, als der al tijdcode is voor dat formaat jaren 80 singletjes.

www.soundcloud.com/ten-hooven
Estacy    posted on 30-07-2013 00:06
serato heeft enkele 45 platen gedrukt dus timecode kan

En dit is ook geen speler voor nu, dit is zeer waarschijnlijk een one off, en zeer vet. Een volledig werkende minitatuur technics, boeit het of je er muziek voor hebt of niet, ik wil er een! of twee!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 30-07-2013 02:23
Poster: Estacy
serato heeft enkele 45 platen gedrukt dus timecode kan

En dit is ook geen speler voor nu, dit is zeer waarschijnlijk een one off, en zeer vet. Een volledig werkende minitatuur technics, boeit het of je er muziek voor hebt of niet, ik wil er een! of twee!

Het het artikel op djworx nog niet gelezen maar had al wel een tweet met link ontvangen voor de foto's van dit setje, en daar werdt vermeld dat het maar de enige set is die er ooit gemaakt is, en blijft, willen hebben zal een droom blijven vrees ik.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
macmiata    posted on 30-07-2013 16:40
Al wie hiervan droom heeft nog niet vaak met singles proberen scratchen, of back que-en, denk ik. Dat zwart middenstukje vd single valt soms uit de plaat en dan gebeuren er allerhande dingen waarvan je denkt 'nu is mijn plaat of naald eraan'
Ik begrijp niet waarom dit zo'n hype is, ik vind het een bak om uiteen te vijzen voor onderdelen om een 1200 op te lappen en de rest => containerpark LOL
Last year this dj got bored and tried to produce
User edit by macmiata on 30-07-2013 @ 16:41:39 (5%)
Dolivieira    posted on 30-07-2013 20:16
Met die singeldoppen van technics gaat scratchen best. Ik heb hier ook nog een bak singles staan. Een kleine 600 heb ik hier wel staan. Maar het zijn echt hebben dinggetjes. Voor de liefhebber. En ik denk dat er ook dik betaald voor zal moeten worden.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 30-07-2013 @ 20:19:49 (86%)
Tekhead    posted on 31-07-2013 01:59
Poster: macmiata
Al wie hiervan droom heeft nog niet vaak met singles proberen scratchen, of back que-en, denk ik. Dat zwart middenstukje vd single valt soms uit de plaat en dan gebeuren er allerhande dingen waarvan je denkt 'nu is mijn plaat of naald eraan'
Ik begrijp niet waarom dit zo'n hype is, ik vind het een bak om uiteen te vijzen voor onderdelen om een 1200 op te lappen en de rest => containerpark LOL

Ik vind dit setje gewoon vet, ik scratch niet, dus dat mogelijk probleem valt al weg, en ik zou dat kopen omdat ik het zo vet vind, voor te gaan gigen zou ik iets anders aanschaffen Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
macmiata    posted on 31-07-2013 17:45
ik zeul mijn single bakken zelfs nog mee als ik ga draaien (ja ik ben een echte debiel haha)
Maar dan nog wil ik die 700 niet. Ik merk thuis dat ik maar 1 op 100 keer een single opleg. En ik heb recente singles (als lid van jack white zijn vault kreeg ik er meerdere per jaar toegestuurd)
Ik koester singles (ik heb er duizenden denk ik, heb eens een collectie gekocht die ik hier thuis niet eens kan stallen) maar ik zou geen plek hebben om ook nog eens een 700 set te hebben en met een LP in de hand sta je daar dan bij met je mond vol tanden Happy, laughing

Last year this dj got bored and tried to produce

This is an old Topic

No new postings for 4.216 days.
 Post CommentThat would be 140.5 months
or a whopping 11.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 28 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 6.041
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.771.947